یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس باتاکید برضرورت آگاهی دادن به مردم در طرح برخورد با بدحجابی گفت: کسانی که حجاب دارند، با زور باحجاب نشده‌اند.

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه مواجهه با افراد در طرح برخورد با بدحجابی افزود: عاملی که باعث می شود جوانان ما حجاب داشته باشند معلومات است و اگر این معلومات به همه جوانان داده شود همه‌ آنها طبق ارزش‌ها رفتار خواهند کرد. این عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه سگ‌بازی و سگ‌گردانی در شان جامعه اسلامی نیست و مردم باید بدانند که در جامعه‌ای زندگی می‌کنند که بیشترین احترام به جوانان و زنان گذاشته می‌شود، ادامه داد: مجریان این طرح‌ها باید بعد فرهنگی و آگاهی‌رسانی را بیشتر مورد توجه قرار دهند، با اعمال فشار و زور نمی‌توان کاری از پیش برد؛ ضمن اینکه نیروی انتظامی هم به تنهایی نمی‌تواند همه اهداف را محقق کند بلکه همه باید در راستای از بین بردن این آفت‌ها فعالیت کنند.

عیسی زاده تاکید کرد: اگر مردم آگاهی کافی داشته باشند رفتارهای ناشایست انجام نخواهند داد، همان‌طور که آنهایی که حجاب دارند با زور این حجاب را قبول نکرده‌اند، بلکه در این مورد معلومات بیشتری دارند، اگر همه‌ مردم این معلومات را داشته باشند رفتارهای شایسته انجام خواهند داد.