اعتماد در «داغ ماندگار» از مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در تهرانپارس گزارش داده که برای تنبیه و تادیب آنها را با اتو سوزانده یا در حمامی پر از سوسک زندانی می‌کرده‌اند. در این مرکز ۲۴ کودک نگهداری می‌شدند. با پیگیری بهزیستی این مرکز به‌طور موقت خلع ید شده است. حسین شریعتمداری در کیهان در واکنش به لایحه حجاب، مبلغ جریمه بی‌حجابی را ناچیز دانست و نوشت: «مجازات کشف حجاب، از دایره جرایم کیفری حذف شده و به جرایمی از نوع «تخلف»! آن‌هم با مجازات نقدی تقریبا ناچیز تبدیل شده است! امکان برخورد با این پدیده عفت‌سوز از سایر نهاد‌های ضابط قضایی مانند بسیج و سپاه گرفته شده... در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آن‌هم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! یکی از بازداشت‌شدگان درجه چندم اعتراف کرده است که برای هر یک ساعت حضور بی‌حجاب در خیابان‌ها و اماکن عمومی ۳دلار دریافت می‌کرده است!»

فرهیختگان در «واقعیت مذاکرات VS بازنمایی رسانه‌ای» نوشت که در تقابل غرب با افکار عمومی ایران بازهم دست پایین را داریم: «مهم‌ترین هدف آمریکا از انتشار این گزاره‌برگ‌ها معطوف به سیاست داخلی و مصرف داخلی آن بود. ارائه روایت‌های زودهنگام در مورد حصول توافق در میز مذاکرات با ایران نیز برای کاخ سفید واجد دستاورد است. حساس شدن جامعه ایران به مذاکرات باعث می‌شود تا فضای اقتصادی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و نسبت به اخبار توافق یا عدم توافق واکنش نشان دهد.» همشهری کاریکاتوری در صفحه اول منتشر کرده که پیروز حناچی-شهردار سابق تهران را در حالت دوچرخه سواری نشان می‌دهد. هفته پیش درگیری کلامی دو شهردار شروع شد. این تصویر کنایه از حرف زاکانی به حناچی است که گفته بود: «کسی که شهردار بوده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده الان می‌خواهد شهردار در سایه باشد.»

هم‌میهن نیز این مطلب را با عنوان «توپخانه زاکانی» منتشر کرده که شهردار تهران به جای پاسخگویی به اتهامات به دولت قبل و شهردار سابق حمله کرد. حناچی در جواب این سخنان در توییتر نوشت: «لقمان را گفتند: ادب از که آموختی؟ گفت: از بی‌ادبان!»