محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان به وحدت نزدیک نشده‌اند، گفت: همه ما تلاش می‌کنیم تا به وحدت و یکپارچگی برسیم. وی افزود: گیر کار این است که برخی جریانات، رقبای خود را به رسمیت نمی‌شناسند. باهنر همچنین گفت: رسیدن به یک لیست ۳۰نفره برای تهران، نیازمند تفاهم همه این جریان‌ها است. الان هر کدام از این جریان‌ها می‌گویند که برای خودمان لیست می‌بندیم و جلو می‌رویم. البته چشم‌انداز من این است که نهایتا به یک وحدت می‌رسند. وی در ادامه گفت: در تهران ممکن است دو لیست پُررنگ بیرون بیاید، اما لیست‌های حاشیه‌ای و ریز همیشه وجود داشته است. باهنر با بیان اینکه در حال گفت‌وگو و رایزنی بر سر راه‌حل‌های میانه‌ای هم هستیم، گفت: ما سعی می‌کنیم یک لیست از اصولگرایان بیرون بیاید، اگر نشد دو لیست، اگر نشد سه لیست.

رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری اظهار کرد: یک زمانی حتی بحث «اشتراک صفر» هم مطرح شد؛ یعنی هیچ اشتراکی بین لیست‌ها نباشد. بنابراین گفت‌وگوها الان بیشتر روی «تعداد لیست‌ها» و «درصد اشتراک بین لیست‌ها» متمرکز هستند. باهنر در بخش دیگری از این گفت‌وگو به سخنان قالیباف در جلسه جامعه اسلامی مهندسین اشاره کرد و گفت: او در آن جلسه بیان کرد من در انتخابات قبلی، ۳۰۰هزار تک رأی داشتم. نمی‌خواهم بگویم این صحبت درست یا خلاف است، اما در تهران، آدم نباید به تک‌رای افتخار کند و بگوید من تک رأی داشتم. باهنر همچنین گفت: ممکن است آقای لاریجانی به یک لیست مستقل شامل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برسد و به این نتیجه برسد که از آن حمایت کند، اما تحلیل من این است که وی بالای سر هیچ لیست اصلاح‌طلبی را امضا نمی‌کند.

بنابراین تصور نمی‌کنم آقای لاریجانی لیستی را امضا کند که فرض کنیم خاتمی بخواهد پایش را امضا کند. باهنر همچنین تصریح کرد: سید‌حسن خمینی و آقای ناطق، پدرخوانده هیچ لیستی نخواهند شد. باهنر گفت: خاتمی سابقه سیاسی دارد، اما مصاحبه‌های او بوی ناامیدی می‌دهند. نمی‌خواهم بگویم که وی رسما انتخابات را تحریم کرده است اما اینکه در میدان بیاید و تلاش کند، به نظرم این‌طور نخواهد شد./مهر