ابراهیمی: اسناد شورای عالی ایرانیان در دست رییس‌جمهور است

رییس کمیته تحقیق و تفحص از شورای‌عالی ایرانیان اظهار کرد: با دستگیری محمد شریف ملک‌زاده، کلیه مدارک مربوط به تحقیق و تفحص از شورای‌عالی ایرانیان به دست رییس‌جمهور رسید که وی در حال بررسی است.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: قرار بود پس از تعطیلات مجلس ما نتیجه نهایی را اعلام کنیم و این گزارش را در صحن قرائت کنیم، اما برخی حوادث غیر قابل پیش‌‌بینی قرائت این گزارش را به تعویق انداخت. ابراهیمی افزود: پس از دستگیری ملک‌زاده ما از آقای طاهری که پس از ملک‌زاده مسوول ارائه گزارش هستند دعوت کردیم تا توضیحی ارائه کنند.

وی ادامه داد: در نهایت با توضیحات آقای طاهری متوجه شدیم که پس از دستگیری ملک‌زاده بازداشت‌کنندگان مدارک وی را از خانه جمع‌آوری کرده و با خود برده‌اند و رییس‌جمهور هم آنها را پس گرفته است و اکنون مشغول بررسی است. از آنجایی هم که رییس‌جمهور، رییس شورای‌عالی ایرانیان است باید منتظر بررسی‌های وی باشیم.

نماینده بجنورد در پایان اظهار کرد: ما برای ارائه گزارش آماده هستیم، اما از آنجایی که فعلا اسناد دردست رییس‌جمهور است و ما بدون آنها نیز نمی‌توانیم نظر دهیم منتظر ارائه اسناد از سوی احمدی‌نژاد هستیم.