استاندار تهران : نتیجه بررسی اختلاس را دستگاه قضایی اعلام می‌کند

استاندار تهران در مورد اختلاس صورت گرفته در این استانداری، اعلام نتیجه بررسی آن را به قوه قضائیه موکول کرد.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با «ایلنا»، اظهار کرد: تخلفی در گذشته صورت گرفته و عوامل آن شناسایی و تعیین تکلیف شدند و عملا موضوع فیصله پیدا کرده بود؛ اما با این وجود نتیجه نهایی را قوه قضائیه روشن خواهد کرد. وی افزود: همه استانداران تهران قبل از من استاندارهای شایسته‌ای بودند و طرح مجدد جریان اختلاس در یکی از سایت‌ها به نظر بنده زیبا نیست؛ در حالی که این عزیزان خدمات شایسته‌ای را ارائه داده‌اند.

تمدن تصریح کرد: اجازه بدهید دستگاه قضا نتیجه نهایی را اعلام کند، ارقامی که در سایت‌ها اعلام شد، درست نبوده است و نباید مبنای قضاوت قرار بگیرد. رییس سازمان بازرسی، مصطفی پورمحمدی دو روز قبل ضمن تایید خبر اختلاس، گفته بود که اختلاس هم در دوره قبلی استانداری تهران بوده است و هم در دوره فعلی.

تمدن دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنرانی برخی از مداح‌ها در مجامع عمومی اظهار کرد: اگر قرار شود که به این مساله رسیدگی شود دستگاه‌های مسوول باید به وظایف قانونی خود عمل کنند. تمدن تصریح کرد: فکر می‌کنم باید این افراد جانب انصاف را در نظر گرفته و خدمات خدمتگزاران در دولت و کارهای بزرگی که دولت انجام داده را مد نظر قرار بدهند و نباید دولت را وارد مسائل

حاشیه‌ای کنند.