سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس وحیدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناوگان شمال کشور و منطقه چهارم دریایی ارتش ایران، وجود نیروهای مسلح را یکی از بهترین جایگاه‌ها و کانون‌ها برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران دانست. وزیر دفاع با اشاره به اینکه امروز دریاها زیر پای دریانوردان غیور جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران در اوج هوشیاری و با نگاه همه جانبه‌نگر عمق راهبردی‌های خود را می‌شناسد و به آن سمت می‌رود.

وی حرکت‌ها را راهبردی خواند و گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و مجهزتر از همیشه با نگاه باز و آشنا به محیط پیرامون در تثبیت حضور و نفوذ خود محکم‌تر عمل می‌کند و این دستاورد ارزشمندی است. وحیدی همچنین از حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس خبر داد و افزود: نیروی دریایی در دریای خزر، خلیج‌فارس، دریای عمان، اقیانوس هند و... حضوری قدرتمند دارد و به‌زودی در اقیانوس اطلس نیز مقتدرانه حضور می‌یابد و این وعده الهی است که جمهوری اسلامی ایران را به این نقطه می‌رساند.