کسانی در دام جریان انحرافی افتاده‌اند که نباید می‌افتادند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: جریان انحرافی با امکانات بسیار، افرادی را در دام انداخته و برای تصاحب کرسی‌های مجلس حرکت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله جنتی، در هیجدهمین سالگرد شهادت سردار زین‌الدین و یادواره ۶ هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به دشمنی‌های فراوان علیه نظام اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی بیکار نیستند، فتنه‌گران، انحرافی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین همه هستند و نظام با بیش از ۲۰ جریان مخالف و انحرافی داخلی و خارجی روبه‌رو است که باید آحاد ملت هوشیار باشند. دبیر شورای نگهبان گفت: امروز خارج از کشور عده‌ای دور هم نشسته و قصه می‌بافند؛ البته پول هم دارند و حسابی خرج می‌کنند؛ بنابراین نظام اسلامی دشمنان فراوانی دارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، در این میان حزب‌الله با تکیه به قدرت‌الهی محکم در برابر آنها ایستاده است. وی با بیان اینکه جریان انتخابات مجلس در پیش است و فتنه‌گرها برای فتنه در آن نقشه‌ها کشیده‌اند، افزود: جریان انحرافی با امکانات، نفوذ و ثروت بسیار، افرادی را که نباید در دام می‌افتادند در دام انداخته و برای تصاحب کرسی‌های مجلس حرکت‌های جدی خود را آغاز کرده است که روحانیان، سپاهیان و بسیجیان که از ابتدا حامیان اصلی انقلاب اسلامی بوده‌اند باید جلوی این توطئه‌ها را بگیرند.

وی افزود: در این شرایط مردم باید بیدار باشند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف آتش فتنه را خاموش کنند. جنتی با اشاره به اقدامات وقیحانه آمریکا علیه ایران اسلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها با کمال پر رویی و وقاحت به دروغ‌پردازی علیه ایران می‌پردازند، آنها که جنگ و تحریم را بی‌فایده می‌بینند، امروز تصمیم به ترور سرداران نظام اسلامی گرفته‌اند، با دروغی که به ایران درباره ترور سفیر عربستان بستند، می‌خواهند این مساله را برای جهانیان توجیه کنند.