نظر استاندار درباره علت تاخیر شور انتخاباتی در تهران

استاندار تهران در خصوص شور و نشاط تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون شور و نشاط تبلیغاتی بسیار خوب بوده و در شهرستان‌ها گرم‌تر است؛ در تهران نیز متعاقبا شور انتخابات گرم‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، مرتضی تمدن استاندار تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تخلفات در سطح استان تهران تاکنون چه میزان بوده است، اظهار کرد: تخلفات تا کنون جزئی بوده و خیلی قابل ذکر نیست و در واقع می‌توان گفت که تخلفات عمده نیستند. وی یادآور شد: تهران همیشه با تاخیر در گرم شدن فضای تبلیغات همراه است؛ البته در حال حاضر این روند به خوبی پیش می‌رود؛ اما باید بهتر شود.

تمدن با تاکید بر اینکه در تهران به دلیل لیستی بودن کاندیداها رقابت شدیدی بین داوطلبان دیده نمی‌شود، افزود: فضای رقابتی در انتخابات در حال حاضر بسیار خوب است و از جهت تکثر سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی می‌توان گفت در وضعیت خوبی قرار داریم و انتظار می‌رود هرچه به پایان هفته نزدیک‌تر شویم شور انتخابات شدت گیرد.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر عده‌ای برای تبلیغ از ماشین یا موتور استفاده کنند برخوردی با آنها صورت خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: اگر کارناوال تبلیغاتی راه بیندازند هم این کاروان توسط نیروی انتظامی متوقف خواهد شد و هم فردی که این کار را انجام می‌دهد به مراجع قضایی معرفی می‌شود؛ چرا که این خلاف قانون است.