رییس‌جمهور با بیان اینکه دولت قول داده تمامی پروژه‌ها تا پایان همین دولت به بهره‌برداری برسد، افزود: برای اجرای طرح‌ها از خارج قرض نکردیم و آینده کشور را نفروختیم.

به گزارش مهر، محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر دیروز در مراسم افتتاح طرح مسکن مهر گلستان افزود: تمامی امکانات برای اجرای پروژه‌های مهم و ماندگار دولت مهیا است. وی اظهار کرد: دولت قول داده تمام پروژه‌ها تا پایان همین دولت به بهره‌برداری برسد و مشکلی در این حوزه وجود ندارد. وی عنوان کرد: هر چند همه شیاطین اعم از جن و انس دست به دست هم داده‌اند تا این طرح عملی نشود ولی با توکل به خداوند این طرح‌ها عملی خواهند شد. وی به طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: ملت باید با کرامت زندگی کند، هر چند مسکن مهر می‌تواند عالی‌تر شود. راه‌آهن گرگان - اینچه به اروپا وصل می‌شود

وی به پروژه راه‌آهن گرگان - اینچه برون اشاره و اضافه کرد: راه آهن خیلی مهم است و رقم درستی در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است. وی یادآور شد: راه گرگان - اینچه برون به شبکه روسیه و بعدها به اروپا وصل می‌شود که دالان حمل‌ونقل جدیدی است. احمدی‌نژاد افزود: همچنین یک خط آهن از گرگان به مشهد در حال ساخت است که پروژه بزرگی است و منطقه را متحول می‌کند. وی عنوان کرد: یک پروژه راه‌آهن نیز از شرق استان به بندرعباس و چاه بهار در حال اجرا است که دالان حمل و نقل شرق کشور به دریای خزر را پیوند می‌دهد.

راه‌های تغییر نگرش‌های موجود

رییس جمهور عنوان کرد: دو راه برای تغییر نگرش کنونی در جهان وجود دارد، اول اینکه ملتی قیام کند و الگو بسازد و ثابت کند خارج از دایره این فسادها می‌توان پیشرفت داشت و خوب زندگی کرد. احمدی‌نژاد افزود: راه دوم پیام‌رسانی است و ما امروز ماموریت داریم راه درست را معرفی و هر جا که اقتضا می‌کند در برابر زیاده‌خواهی‌ها مقاومت کنیم. همچنین به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد با اشاره به دیدگاه پیامبر گرامی اسلام درباره ملت ایران و نقش این مردم در آینده تاریخ، افزود: باید به این سخن پیامبر گرامی اسلام (ص) که ملت ایران را پرچمدار آینده توحید و عدالت معرفی کرده‌اند، افتخار کنیم و به اعتبار همین سخن باید ایران را دوست داشته باشیم؛ این نژادپرستی و از جنس حرف‌هایی که برخی‌ها با گذشت ۱۴۰۰ سال از اسلام بیان می‌کنند و نسب و نژادشان را در دین و مذهبشان مقدم می‌دانند نیست.