به موفقیت «ترانه تنهایی تهران» در کن بسیار خوشبینم

سامان سالور اظهار امیدواری کرد که بعد از دو سال غیبت سینمای ایران درجشنواره فیلم کن، «ترانه تنهایی تهران» حضور پرباری داشته باشد. این کارگردان که شب گذشته جهت شرکت در جشنواره فیلم کن عازم فرانسه شد، درباره حضور فیلمش در این جشنواره‌ اظهار داشت: «ترانه تنهایی تهران» طی دو روز در ۳۰و۳۱ اردیبهشت‌ماه در بخش ۱۵روز کارگردانان این جشنواره که بعد از نخل‌طلایی مهم‌ترین بخش کن است، طی سه نوبت به نمایش درمی‌آید که اولین آن در ساعت ۱۰ شب به همراه کنفرانس مطبوعاتی خواهد بود.

او اولین نمایش فیلم را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به حضور منتقدان در این جلسه، جلب نظر آنها در موفقیت فیلم بسیار تاثیر خواهد داشت.

سالور با بیان اینکه به موفقیت فیلم بسیار خوشبین است، به ایسنا گفت: «ترانه تنهایی تهران» سرشار از لحظات انسانی است که توانایی برقراری ارتباط با هر تماشاگری را در کل دنیا دارد و این باعث موفقیتش خواهد شد.

این فیلم درباره بهروز است که سابقا در جنگ بی‌سیمچی بوده است و به همراه پسرخاله‌اش حمید که مهندس مخابرات و بیکاراست، اکنون در تهران مشغول نصب آنتن‌های ماهواره‌اند. گفتنی است که آخرین حضور سینمای ایران طی سال‌های اخیر در بخش دو هفته کارگردانان کن به سال ۸۴ و فیلم «جزیره آهنی» محمد رسول‌اف برمی‌گردد.