نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امیدواریم فراکسیون اصلی اصولگرایان برای تحقق برنامه‌های مجلس هشتم کافی باشد، گفت: اگر شکل‌گیری فراکسیونی جدید به تحقق همکاری و تعامل بیشتر مجلس با دولت کمک ‌کند، این کار را انجام می‌دهیم. علی اصغر زارعی، عضو ستاد ائتلاف رایحه خوش خدمت، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نمایندگان مجلس گفت: با توجه به تذکرات رهبر معظم انقلاب، مجلس و دولت بایستی با تعامل در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس برای حل مشکلات مردم به دولت کمک خواهد کرد، گفت: از اولویت‌های اصلی مجلس هشتم، حرکت در جهت تحقق برنامه‌های ارائه شده توسط جبهه متحد اصولگرایان است.زارعی با اشاره به اینکه با تصویب چارچوب کمیسیون‌های مجلس، تعاملات نمایندگان با دولت سرعت خواهد یافت، افزود: پس از نهایی شدن اعضای کمیسیون‌ها، فراکسیون اصولگرایان برای تصویب اساسنامه، اعضا و هیات‌رییسه تشکیل جلسه خواهد داد.مسوول امور استان‌های رایحه خوش خدمت که ستاد اصلی حامیان دولت به‌شمار می‌آید، تصریح کرد: با تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند، یکی از برجسته‌ترین رویکردهای اصولگرایان در مجلس هشتم همکاری و تعامل سازنده مجلس با دولت خواهد بود.

این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد که فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم بتواند رویکرد همکاری و تعامل با دولت را دنبال کند.

وی افزود: اگر احساس شود شکل‌گیری فراکسیونی جدید به تحقق همکاری و تعامل بیشتر با دولت کمک می‌کند، این کار را انجام خواهیم داد، اما با توجه به رویکرد اصولگرایان امیدواریم فراکسیون اصلی اصولگرایان برای تحقق برنامه‌ها کافی باشد.