حسین کیانی و «مصائب مدحت خانم تهرانی»

حسین کیانی نمایش جدید خود را با نام «مصائب مدحت خانم تهرانی یکی از نسوان درام‌نویس، اوایل قرن ۱۴ خورشیدی» را از اول شهریورماه در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌برد.

این کارگردان تئاتر درباره داستان این نمایش توضیح داد: همان‌گونه که از نام نمایش بر می‌آید این نمایشنامه درباره مسائل یک زن درام‌نویس است و مسائل این زن برخاسته از تخیلات من است.

او که قصد دارد به زودی تمرینات این نمایش را آغاز کند، درباره گروه بازیگران این نمایش اضافه کرد: هنوز گروه بازیگران کامل نشده‌اند، اما تاکنون حضور فریده سپاه‌منصور، رویا میرعلمی، سیامک صفری، شهرام حقیقت‌دوست، امیررضا دلاوری، حسن میرباقری و افسانه ماهیان دراین نمایش قطعی شده است که به‌زودی تعداد دیگری نیز به این بازیگران اضافه می‌شوند.

حسین کیانی در پایان درباره توجه این نمایشنامه به مسائل زنان خاطرنشان کرد: در آثار قبلی‌ام هم به نوعی به مسائل مربوط به زنان پرداخته بودم و دراین نمایش هم از زاویه دیگری این مسائل را بررسی می‌کنم.

پیش از این قرار بود نمایش «مانیفست‌چو» به کارگردانی محمد رحمانیان شهریورماه در تالار «چهارسو» اجرا شود، اما چندی پیش مقرر شد این نمایش آذرماه به صحنه برود و نمایش حسین کیانی جایگزین کار محمد رحمانیان شود.