«شان کانری»، پسرش را از ارث محروم کرد

«شان کانری»، بازیگر نامی هالیوود اعلام کرد که به خاطر خوشبخت شدن پسرش «جیسون کانری» او را از ارث محروم کرده است. به گزارش فارس به نقل از سایت خبری هافینگتون پست، «شان کانری» اخیرا اعلام کرده است که به خاطر خوشبختی پسرش، «جیسون» که او نیز یکی از بازیگران هالیوودی است و اینکه او بتواند سر پای خودش بایستد او را از ارث محروم کرده است.

«دیان سیلنتو»، همسر سابق کانری و مادر جیسون گفت: شان می‌خواهد که جیسون نیز در زندگی روش زندگی او را در پیش بگیرد و به جای آنکه به ثروت پدر وابسته باشد، روی پای خودش بایستد، شان گفته که هیچ وقت حاضر نخواهد شد که حتی یک پنی از ثروت ۸۶میلیون پوندی‌اش‌ را به او بدهد.

به گزارش هافینگتون پست، «شان کانری»، بازیگر نقش جیمزباند در خانه‌ای کوچک تنها با دو اتاق خواب و بدون سرویس بهداشتی بزرگ شد و در ۱۳ سالگی نیز مجبور شد تا برای درآمد هفته‌ای یک پوند، مدرسه را رها کند ولی او با ورود به عرصه سینما به تمام بدبختی‌هایش پایان داد و به ثروتی میلیونی رسید، بنابراین او هم‌اکنون علاقمند است که پسرش نیز روش او را در زندگی در پیش بگیرد.

«سیلنتو» ادعا کرد که «جیسون» که هم‌اکنون در دو حرفه بازیگری و کارگردانی مشغول به کار است، پدرش را تهدید کرد که در صورتی که او را از ارث محروم کند، او نیز نام فامیلی خود را تغییر خواهد داد تا دیگر پدر فکر نکند که او پیشرفتش را مدیون شهرت اوست. وی افزود: «شان» بارها به جیسون گفته است که او تنها به خاطر نام کانری است که در عرصه سینما موفق شده و جیسون نیز او را تهدید کرده که نام فامیلی خود را از کانری به چیز دیگری تغییر خواهد داد و شان نیز در جواب به او گفت اگر این کار را بکنی تو را می‌کشم.

وی گفت: جیسون پسر دلسوز و مهربانی است و پدرش را خیلی دوست دارد ولی همانطور که اطرافیان‌شان هم می‌دانند او مشکل دارد، او مریض است و دائم مثل گرگ به او حمله‌ور می‌شود. به گزارش هافینگتون پست، کانری ۷۷ ساله قرار است تا ماه آینده بیوگرافی خود را تحت عنوان «یک اسکاتلندی شدن» منتشر خواهد کرد. او در این کتاب به جزئیات زندگی خود، مادرش به عنوان یک نظافتچی و پدرش به عنوان یک راننده کامیون خواهد پرداخت.