آیت‌ا... احمد جنتی گفت: کسانی که مجازات افراد شرور را محکوم می‌کنند، نمی‌فهمند که مردم از دست اوباش چه می‌کشند و برای درک مساله باید در جایگاه زخم‌خوردگان از عناصر فاسد قرار گیرند. به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌ا... احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اعدام برخی از اشرار افزود: باید ریشه فساد کنده شود و معنی ندارد در جمهوری اسلامی یک نفر چندین نفر را بکشد، افراد زیادی را به مواد مخدر مبتلا و خانواده ‌های آنها را متلاشی کند و نوامیس مردم را مورد تعرض قرار دهد و به راحتی در خیابان راه برود.

وی تاکید کرد: برخورد با اراذل و اوباش باید سال‌ها پیش انجام می‌ شد تا امروز شاهد حضور عربده‌ کشان در جامعه نباشیم، ولی اکنون نیز دیر نشده و باید از متولیان تحقق امنیت تقدیر کرد و ننگ بر کسانی که نمی‌‌‌فهمند مردم از دست اوباش چه می‌ کشند و در خارج نشسته‌اند و از بیرون جایزه می‌گیرند و اعدام اشرار را محکوم می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در دین اسلام بر پرهیز از غیبت و بدگویی سفارش فراوان شده است، اما از این مساله مهم غفلت می‌‌کنیم و به همین علت گرفتار آثار بد این گناه در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و معنوی و نفسانی شده‌ایم که باید برای برون رفت از این وضعیت، به خود آمده و حیثیت یکدیگر را حفظ کنیم.