نشست اعضای کمیته اجرایی پروژه سیستم‌های مالی و اداری شهرداری تهران، روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه در سالن یاس واقع در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی ‌معاونت مالی و اداری، قائم مقام معاونت مالی و اداری با تشکر از تلاش اعضای کمیته اجرایی که در سال گذشته به برگزاری جلسات متعدد در زمینه تحول مالی و اداری در شهرداری تهران همت گماردند، گفت: این طرح، گام بسیار مهمی‌است هر چند که به نظر می‌رسد باید در این زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب‌تری صورت پذیرد.

ناصر امانی افزود: اجرای این طرح از سال‌ها پیش تنها در حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران آغاز و اجرای آن در زمان مدیریت دکتر قالیباف در تمام معاونت‌ها آغاز شد.وی با اشاره به پایان فاز اول پروژه تاکید کرد: در معاونت مالی و اداری به عنوان متولی اصلی مسائل اداری شهرداری تهران این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو مدیران این نهاد اجتماعی در زمینه تحول اداری از ما نسبت به دیگر معاونت‌ها بیشتر انتظار دارند.

وی اظهار امیدواری کرد که این طرح در آینده‌ای نزدیک بتواند ساختار معاونت‌ها، ادارات کل و ... را تغییر دهد و شرایط اداره بهتر شهر تهران را فراهم کند.

قائم‌مقام معاونت مالی و اداری با اشاره به یکی از معضلات شهرداری تهران گفت: یکی از معضلات شهر تهران؛ تعداد زیاد معاونت‌ها، ادارات کل و ستادها است و به راستی آیا برای انجام وظایف شهرداری تهران به این تعداد معاونت، ادارات کل و ستادها نیاز هست؟ پاسخ این پرسش را پس از به دست آوردن نتایج نهایی این طرح می‌توان اعلام کرد.