آمار تماشاگران نمایش‌های روی صحنه در تالار‌های مختلف تئاترشهر تا هفته گذشته اعلام شد.

نمایش «نقاشی با شبنم» به کارگردانی میروسلاو بنکا که از ۵شهریور در تالار ۵۷۹ نفری اصلی به روی صحنه رفت روز ۱۲ شهریور با مجموع ۱۰ اجرا و یک‌هزار و۷۱۱ تماشاگر به اجرای خود پایان داد.نمایش «بیداری خانه نسوان» به کارگردانی حسین کیانی هم که از ۳۱ مرداد ماه در تالار ۱۲۲ نفری چهارسو به روی صحنه رفته است تا امروز (شنبه ۱۶ شهریور) با مجموع ۱۷ اجرا یک‌هزار و ۶۸۷ تماشاگر بوده است.
نمایش «هتل پلازا» به کارگردانی کوروش نریمانی نیز که اجرای خود را از 30 تیر ماه در تالار 103 نفری سایه آغاز کرده، با سه‌هزار و 414 تماشاگر و 30 اجرا، روز دوشنبه 11 شهریور به اجرای خود پایان داد.
نمایش «فصل خون» به کارگردانی ایوب آقاخانی هم که از ۳۰ مرداد در تالار ۱۱۵ نفری قشقایی به روی صحنه رفته است تاکنون، میزبان ۹۶۷ تماشاگر با ۱۹ اجرا بوده است. نمایش «۱۴۱۷» به کارگردانی سعید آلبوعبادی هم که از ۵ شهریور در کارگاه نمایش به روی صحنه رفته است تا امروز با ۱۰ اجرا ۲۰۱ تماشاگر داشته است. خبر دیگر اینکه نمایش «یرما» امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه ویژه خبرنگاران و منتقدان به روی صحنه می‌رود.
این اثر نمایشی از تاریخ یادشده در تالار سایه به کارگردانی رضا گوران ساعت 15/20 به روی صحنه خواهدرفت. با توجه به اینکه اجرای روز اول این نمایش به خبرنگاران و منتقدان اختصاص دارد، عکاسان نیز می‌توانند در تاریخ یادشده با مراجعه به روابط عمومی‌مجموعه تئاترشهر برای عکاسی از این نمایش اقدام کنند.