نامجو از نحوه قرائت قرآن عذرخواهی کرد

بنده محسن نامجو، طی این نامه بدون ذکر هیچ مقدمه‌ای بابت تبعات اجتماعی که تجربه شخصی و خصوصی‌ام این‌گونه در پی داشته، به طریق زیر رسما عذرخواهی می‌کنم: ۱. ابتدا از وجود مبارک و مقدس مادرم، که اولین معلم قرآن من در سنین کودکی بود و خوشبختانه هیچگاه قطعه موردنظر را نشنیده است تا برای همیشه از من ناامید شود.

۲. از تمام مراجع عظام و بزرگان دینی کشورم که می‌‏دانم از مدتی پیش توسط عده‌ای از غرض‌ورزان سی دی بنده به سمع و نظرشان رسیده است و خاطرشان را آزرده کرده است.

۳. رسمی‌ترین عذرخواهی من از تمام ملت مسلمان، به‌ویژه در کشور عزیزم ایران است.

اما بعد از این عذرخواهی رسمی که امیدوارم صمیمانه و صادقانه مورد قبول واقع شود، خیلی کوتاه چند نکته را برای رفع سوء‌تفاهمات ذکر می‌کنم:

برادر ارجمند جناب آقای سلیمی من بزرگترین ضرر و زیان را از طریق سایت‌های اینترنتی که هیچ‌کدام متعلق به من نیست دیده‌ام و چندین‌بار برای پخش شدن غیرقانونی کارهایم توسط مخاطبان ناشناس، مجبور به توضیح رسمی یا غیر رسمی شده‌ام.

آقای سلیمی عزیز، بدین وسیله خواهش می‌کنم بعد از دریافت این عذرخواهی رسمی که رو به تمام ملت ایران است، تا آن‌جا که ممکن است شما هم با مراجعه به آن «ناجوانمرد» از اشاعه بیشتر جلوگیری فرمائید، باشد که روزی من شکایت رسمی‌ام را از آن‌آقا به مراجع تسلیم کنم. این درست مثل این است که کسی خدای ناکرده با دوربینش سر در شخصی‌ترین حریم‌های زندگی خصوصی من و شما کند.

خداوند همه ما را در قرارگیری در راه راست و جبران اشتباه گذشته یاری کند.