دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: تصمیم‌گیری در مورد آمدن و یا نیامدن در عرصه انتخابات برای من واقعا سخت و مشکل است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حزب اعتماد ملی، روز جمعه اعضای شورای مرکزی و عمومی شاخه‌های دانشجویان و جوانان و ورزش و هنر حزب اعتماد ملی با مهدی کروبی دیدار و گفت‌وگو کردند. در این نشست مهدی کروبی با اشاره به تصمیم شورای مرکزی در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: تصمیم‌گیری در مورد آمدن یا نیامدن در عرصه انتخابات برای من واقعا سخت و مشکل است، به خصوص آنکه شرایط و اوضاع کشور در وضعی است که همه شاهد آن هستیم. دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اصل حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ضمن پیشبرد کار حزبی خود تاکید زیادی بر تعامل و رایزنی با همه گروه‌ها و سلیقه‌ها داریم. وی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در سرنوشت کشور تاکید کرد: ما انتخاباتی می‌خواهیم که در آن رای مردم حفظ شود، انتخاباتی می‌خواهیم که در آن حقوق ملت حراست شود، انتخاباتی می‌خواهیم که امام و رهبری بر صیانت از آن تاکید داشته و دارند، انتخاباتی می‌خواهیم که ضمن رعایت حقوق هر فرد که در آن کاندیدا شده و در آن صاحب حق و رای است، در همه ابعاد و زوایا با دقت و وسواس خاص برگزار شود.

کروبی در ادامه افزود: در صورت چنین شرایطی است که شاهد حضور حداکثری مردم و ایجاد نشاط و شادابی در فضای کشور خواهیم بود و بدون شک زمینه‌های لازم برای توسعه کشور فراهم خواهد شد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی در انتهای سخنان خود با اشاره به لزوم استفاده از همه نیروها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه و پیشرفت کشور تصریح کرد: حتی یک نفر از سرمایه‌های انسانی کشور نباید هدر رود و باید تلاش شود از همه فرصت‌ها و توانمندی‌ها برای رفع مشکلات موجود بهره‌مند شد.