آخرین مهلت پرداخت عوارض نوسازی

شهروندان تهرانی که تاکنون موفق به پرداخت عوارض نوسازی واحدهای مسکونی، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند واحدهای غیرمسکونی نشده‌اند، فقط ۷ روز دیگر فرصت دارند. به گزارش روابط‌عمومی معاونت مالی و اداری، حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تهران از سال گذشته به منظور نهادینه‌کردن درآمدهای پایدار در شهرداری تهران اقدام به اهدای جوایز ویژه خود به شهروندانی که به موقع عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، نموده است. وی افزود: افزایش درآمدهای پایدار یکی از برنامه‌های شهرداری تهران است که برنامه آن در شورای اسلامی شهر هم به تصویب رسیده است.

پورزرندی اضافه کرد: مراسم قرعه‌کشی عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه در ۱۸ آذرماه سال‌جاری به مناسبت عید سعید قربان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: جوایز عوارض نوسازی مسکونی شامل ۳۰ دستگاه پراید، ۱۳۰ سکه تمام بهار آزادی، ۲۳۰ کمک هزینه سفر حج و یک دستگاه آپارتمان مسکونی و جوایز عوارض کسب و پیشه و پسماند نیز ۲۲۲ وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی موسسه اعتباری شهر، ۲۲۲ سکه بهار آزادی، ۲۲۲ کمک هزینه سفر به سوریه و ۱۲۲ دستگاه تلویزیون LCD ۳۲ اینچ است که به قید قرعه تقدیم شهروندان تهرانی می‌شود.

معاون مالی و اداری شهرداری با تاکید بر اینکه مدت پرداخت عوارض و بدهی‌های معوقه تا پایان شهریور تمدید نخواهد شد، گفت: شهروندان تهرانی تا پایان شهریورماه سال‌جاری می‌توانند از این فرصت طلایی استفاده کنند.