شهر تهران به 300سینما نیاز دارد

مدیرعامل موسسه توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری سینماهای پردیس پارک ملت، از وجود تنها ۵۰ سینمای قابل قبول در تهران و نیاز آن به ۳۰۰ سالن دیگر خبر داد.

پردیس سینمایی ملت واقع در جنب بوستان ملت در منطقه سه شهرداری تهران عصر روز سه‌شنبه ۱۴ آبانماه با حضور جمعی از خبرنگاران مورد بازدید قرار گرفت و سپس اکبر تشکری‌نیا در نشستی خبری به بیان ویژگی‌ها و جزئیات پروژه پرداخت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه مدیریت چهار سالن سینمای ملت بر عهده کدام نهاد یا فرد خواهد بود، گفت: هنوز مدیریت سالن‌ها مشخص نشده و فعلا در مورد اداره این سالن‌ها سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصمیم‌گیری می‌‌کند. در مرحله بعد نیز مدیریت فرهنگی شهرداری مدیر سالن‌های سینمای مجموعه را مشخص خواهد کرد.مدیرعامل موسسه توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران درباره فیلم‌هایی که از دوشنبه آینده در این سالن‌ها اکران خواهد شد گفت: فعلا فیلم‌های روز را در این سالن‌ها به نمایش درمی‌آوریم و با مشخص شدن مدیر سالن درباره اینکه چه گروه فیلمی در سالن‌های سینمای پردیس ملت اکران شود، تصمیم‌گیری می‌شود.وی درباره پارکینگ مجموعه نیز گفت: همزمان با اجرای پروژه برای ساخت پارکینگ برنامه‌ریزی کرده بودیم و به این شکل باید ساخت آن از یکسال قبل آغاز می‌شد. اما طرحی که برای زیرگذر و تونل نیایش تهیه شده بود و اهمیت آن برای مردم تهران و از سوی دیگر تداخل ساخت این دو سازه موجب شد ما برای پارکینگ تصمیمی تازه بگیریم.