سعود ده‌نمکی:
پیام انتخاباتی ندارم
کارگردان فیلم «اخراجی‌ها2» ضمن دفاع از دو قسمت «اخراجی‌ها» گفت:

حرف‌هایی که در فیلم‌هایم می‌زنم، کاملا سیاسی است، اما نمی‌خواهم پیام فیلم‌هایم، فدای این جبهه‌گیری‌های انتخاباتی شود.


«مسعود ده‌نمکی» اظهار داشت: هرچند حرف‌هایی که می‌زنم، کاملا سیاسی است، اما قصد ندارم برای انتخابات به شکل مصداقی در قالب خطوط و جناح‌بندی‌های سیاسی وارد شوم، چرا که در آن صورت، پیام فیلم‌هایم فدای این جبهه‌گیری‌ها خواهد شد.
این کارگردان سینما با اظهار تاسف از تحریف فرهنگ دفاع مقدس اذعان داشت: متاسفانه به دلیل کلیشه‌سازی صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس و عدم انتقال صحیح مفاهیم دفاع مقدس به نسل بعد، مدتی است که وقایع و حقایق جنگ تحریف شده است، تا جایی که بسیاری از آن‌هایی که جنگ را ندیده‌اند، کلیشه‌ها را واقعیت و واقعیت‌ها را تحریف و دروغ می‌پندارند. اینجا است که جامعه به حضور آنهایی که جنگ را دیده‌اند، نیاز‌ دارد.
وی در خصوص فیلم «اخراجی‌ها» تاکید کرد: با وجود تمام انتقادات، اصلا از ساخت آن پشیمان نیستم به حدی که برای گفتن بقیه حرف‌های ناگفته، مصمم‌تر شدم تا «اخراجی‌ها۲» را بسازم.
مایکل مور:
اوباما از بوش فاصله بگیرد


«مایکل مور»، مستندساز جنجالی هالیوود پس از قطعی‌شدن پیروزی «باراک اوباما» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد: «این بهترین فرصت است تا آمریکایی‌ها از لبه پرتگاهی که جورج بوش ما را به طرف آن سوق داده است، فاصله بگیریم.» «مایکل مور» که طی هشت‌ سال حکومت «جورج بوش» بر مسند ریاست‌جمهوری آمریکا، همواره از منتقدین جدی او بوده است، پس از انتخاب «باراک اوباما» به‌عنوان مستاجر جدید کاخ سفید اعلام کرد: «برای اینکه اوباما رای بیاورد، شخصا مردم را سوار خودرو می‌کردم و تا محل رای‌گیری می‌رساندم. علاوه‌بر آن، وانت‌های پر از غذا و نوشیدنی گرم و انواع سرگرمی‌ها را در مقابل صف‌های طولانی مستقر ‌کردم تا مردم گذشت زمان را احساس نکنند.» «مور» در گفت‌وگو با هفته‌نامه «تایم» افزود: «شخصا فرصت رای‌دادن به فردی مانند اوباما را یکی از بزرگ‌ترین کارهایی می‌دانم که در زندگی‌ام انجام داده‌ام. جمهوری‌خواهان وقتی می‌گویند اوباما لیبرال‌ترین سناتور سنای آمریکا است، شوخی نکرده‌اند.» «مایکل مور» که با مستند «فارنهایت ‌١١/٩» و پس از آن با «سیکو» موجی از انتقادات را علیه سیاست‌های «بوش» به‌راه انداخت، درباره ریاست‌جمهوری «اوباما» گفت: «اعتقاد من این است که این دوره‌ جدید ریاست‌جمهوری برخلاف قبل، با صداقت و عدالت همراه خواهد بود و او همراه مردم می‌شود.»
«تام کروز»
بازی در کنار «چارلیز ترون»


«چارلیز ترون» و «تام‌کروز»، بازیگران هالیوود در فیلم جدید «توریست» در کنار هم بازی خواهند کرد. فیلم «توریست» به کارگردانی «بهارات نالوری»، بر اساس تریلر فرانسوی «آنتونی زیمر» محصول سال ۲۰۰۵، ساخته خواهد شد. این فیلم که فیلمنامه آن را «جولین فلووس» نوشته است، داستان یک مامور زن پلیس بین‌الملل است که به عنوان توریست آمریکایی، یک جنایتکار فراری را تعقیب می‌کند.