پشت صحنه - ۱۶ آبان ۸۷

آنونس و پوستر فیلم سینمایی «دلشکسته» به همراه وسایل شخصی علی روئین‌تن کارگردان این فیلم به سرقت رفت.

روئین‌تن درباره این اتفاق گفت: روز چهارشنبه هشتم آبان ساعت ۹ شب در یکی از خیابان‌های تهران چهار زورگیر وسایل شخصی من را به همراه

سی دی آنونس فیلم ساخته شوکا زندباف و پوسترهای بهزاد خورشیدی به سرقت بردند. پرونده این سرقت مراحل قانونی را می‌گذراند.

وی افزود: به همین دلیل پخش آنونس فیلم سینمایی «دلشکسته» با تاخیر از چهارشنبه ۱۵ آبان در گروه سینمایی استقلال آغاز خواهد شد. البته پوسترهای طراحی ابراهیم حقیقی هم‌اکنون آماده است. امیدوارم دیگر پوسترها نیز به زودی آماده شوند. اکران این فیلم پس از «آواز گنجشک‌ها» مجید مجیدی آغاز خواهد شد.

«دلشکسته» داستان دلبستگی دو جوان با دو طرز فکر متفاوت است. این فیلم نخستین بخش از یک سه‌گانه است که روئین‌تن به زودی ساخت قسمت دوم آن را شروع می‌کند. «دلشکسته» برداشتی آزاد از لیلی و مجنون، «زمهریر» قسمت دوم این سه‌گانه نگاهی به رابطه حضرت علی (ع) و برادرش عقیل و «پای برهنه» ادای احترامی است به مولانا.

سعید ابوطالب نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه با حضور در جایگاه ویژه مجلس با دو دوربین از استیضاح کردان تصویربرداری کرد و قرار است از این تصاویر در مستند «پارلمان ایرانی» استفاده کند.

مستند «پارلمانی ایرانی» در چهار قسمت ۲۵دقیقه‌ای در شبکه پرس‌تی‌وی تولید و به زودی پخش می‌شود. دکتر علی لاریجانی، احمد ناطق‌نوری، دکتر عماد افروغ، دکتر احمد توکلی، الهام امین‌زاده، مسعود امینی، علیرضا محجوب، مصطفی سیدهاشمی و ... در این مستند مقابل دوربین رفته‌اند.