هفته قبل، هفته خوبی برای سینماهای هند نبود و گیشه نمایش این کشور با سردی و عدم استقبال تماشاگران سینما همراه بود. به گزارش خبرگزاری فارس، در طول هفته قبل، دو فیلم سینمایی به روی پرده سینماهای هند رفتند که هیچ‌یک نتوانستند فروش خوبی کنند و لقب کارهای کم فروش را گرفتند.

بنا بر این گزارش، «خوش شانسی، خوش شانسی» فیلم جوان‌پسندی بود که «آبهی دیول» پسر کوچک درمندرا بازیگر قدیمی، در آن نقش اصلی را بازی می‌کرد. نیتو جاندرا و پارنس راول دیگر بازیگران فیلم بودند.

این سومین فیلم سینمایی آبهی دیول است که طی یکسال و نیم اخیر اکران عمومی می‌شود، اما این فیلم هم مثل دو کار قبلی این بازیگر شکست تجاری ‌خورد و به این ترتیب، احتمالا دیگر هیچ کارگردان و تهیه‌کننده‌ای برای فیلم خود به سراغ وی نخواهد رفت.

با آن که فیلم مضمون تازه و خوبی داشت و بازیگران آن هم بازی‌های خوبی در آن ارائه داده بودند، ولی تماشاگران استقبالی از آن نکردند. تحلیلگران سینمای هند، عدم موفقیت فیلم‌های جدید را امری قابل پیش‌بینی ارزیابی می‌کنند. آن‌ها عقیده دارند حوادث خونین هفته قبل شهر بمبئی، هنوز در ذهن مردم عادی باقی مانده و کمتر کسی حوصله و ذوق و شوق رفتن به سینما را دارد.

به همین دلیل، اقدام تهیه‌کنندگان «خوش شانسی، خوش شانسی» و «متاسفم داداش» برای اکران عمومی فیلم‌هایشان یک اقدام دلیرانه توصیف شد. تحلیل‌گران اجتماعی بر این باورند که باید حداقل چند هفته از حوادث تلخ بمبئی که لقب یازدهم سپتامبر را گرفت، بگذرد تا مردم دوباره به زندگی خود برگردند. با این حال، سینمای هند برای تعطیلی آخر هفته حداقل ۴ فیلم جدید را اکران عمومی خواهد کرد.