معرفی هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه مواد تبلیغی هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از سوی دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد، ایرج تقی‌پور، بهرام جلالی، حسین خسروجردی، مجتبی مشیری و رضا میرکریمی آثار این بخش از جشنواره فیلم فجر را انتخاب و داوری می‌کنند. بنا بر این گزارش، در این بخش به منظور اعتلای بخش نمایش هنر ـ صنعت سینمای ایران، مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی فیلم‌ها در زمینه‌های عکس، پوستر، گرافیک محیطی و آنونس و تیزر مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت و به برترین آثار جوایزی اهدا می‌شود.

آثار ارائه شده به بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران مربوط به فیلم‌هایی است که در فاصله زمانی بیست و ششمین تا بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش عمومی در آمده باشند.

بیش از ۱۲۰۰ نفر متقاضی حضور در سینمای رسانه‌ها

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: با پایان مهلت ارائه مدارک، بیش از ۱۲۰۰ نفر از ۱۱۳ رسانه داخلی و گروه خبری و تولیدی تلویزیونی و رادیویی متقاضی حضور در سینمای رسانه‌های بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند. «حبیب ایل‌بیگی» در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امسال بعد از اتمام مهلت ارسال مدارک، تعداد زیادی تقاضا از رسانه‌ها را دریافت کردیم که بیش از یک هزار و ۲۰۰ خبرنگار، گزارشگر، عکاس و نویسنده و منتقد سینمایی برای حضور در سینمای رسانه‌های جمعی و پوشش اخبار جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به این که ظرفیت سینمای رسانه‌ها حدود ۷۰۰ صندلی (سالن شماره یک فلسطین و یکی از دو سالن دیگر) است، باید با توجه به اولویت‌ها - از جمله میزان فعالیت هر رسانه در جشنواره گذشته و اخیر و همچنین توجه هر رسانه به جریان اصلی سینمای ایران در طول سال- به تعیین سهمیه رسانه‌ها بپردازیم.