عزت‌ا... انتظامی: به من توهین شد

ایسنا- عزت‌ا... انتظامی از برخورد مسوولان جشنواره فیلم فجر در مراسم اختتامیه بخش بین‌الملل فیلم فجر گلایه‌مند است.

آقای بازیگر سینمای ایران که جایزه بخش بین‌المجالس را به فیلم «زادبوم» داد، بیان کرد: ظهر روز گذشته به‌عنوان اینکه قرار است از بنده تجلیل ویژه‌ای شود از من برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت کردند و به من گفتند حتما باید بیایی و به هرحال در نهایت قبول کردم و به مراسم رفتم.

او ادامه داد: بنده را برای اهدای جایزه ابوالحسن داوودی برای فیلم «زادبوم» که هنوز خودم آن‌ را ندیدم به روی سن دعوت کردند. بعد از این‌که دوباره نشستم از امیر اسفندیاری علت حضورم را در مراسم و تجلیل ویژه که گفته بودند، پرسیدم که متوجه شدم هیچ اتفاقی قرار نیست بیفتد و از سالن خارج شدم.

انتظامی این حرکت را بی‌احترامی عجیبی به بیش از ۵۰ فیلمش دانست و گفت: توهین وحشتناکی به من ۸۰ ساله که این روزها درگیر بیماری همسرم هستم، شده است. از دیشب تا امروز صبح به این موضوع فکر می‌کردم و متوجه نشدم به چه دلیل به این مراسم دعوت شدم. بهرام بیضایی هم که موفق به دریافت سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران برای «وقتی همه خوابیم» شد با تشکر از کسانی که در ساخت این فیلم با او همکاری کردند، از تماشاگرانی که به فیلم رای دادند نیز قدردانی کرد. بیضایی اظهار امیدواری کرد که شایستگی رایی که مردم داده‌اند را داشته باشد و فیلم بعدی‌اش را بهتر بسازد.