سـامان مـقدم با  «به رنگ پـیتزا» در تلویزیون

ایسنا- سامان مقدم پس از ساخت اپیزود «پسر» از مجموعه تلویزیونی «راه شیری»، دیگر اپیزود این سریال با نام «به رنگ پیتزا» را مقابل دوربین می‌برد.

تصویربرداری اپیزود «پسر» به عنوان اولین اپیزود از مجموعه تلویزیونی «راه شیری»، از شنبه (۱۲ فروردین ماه) آغاز شد و حدود یک ماه به طول می‌انجامد. تمامی لوکیشن‌های این اپیزود در تهران است و خانه، خیابان، پیتزا فروشی و کانون اصلاح و تربیت، برخی از لوکیشن‌های این اپیزود شش قسمتی را شامل می‌شوند.

اپیزود «پسر» با حضور مدیر شبکه دو سیما در ساختمان حنان فیلم کلید خورد و گروه سازنده این اپیزود تنها یک روز در این ساختمان کار داشتند.

در اپیزود «پسر» همایون ارشادی، آهو خردمند، سیدمهرداد ضیایی، سپیده اعلایی، محسن قاضی مرادی، حبیب حداد، عباس امیری، کیوان ساکت‌اُف، حامد نوروزی، بنیامین و نیوشا افشار بازی می‌کنند که برخی از این بازیگران در اپیزود «به رنگ پیتزا» نیز حضور خواهند داشت.

تا به حال ساخت سه اپیزود از مجموعه تلویزیونی «راه شیری» توسط سامان مقدم قطعی شده‌است که «پسر»، «به رنگ پیتزا» و «زندان» نام دارند.

داستان «راه شیری» روایتی شهری، معاصر و نو از تلخ و شیرین آدم‌های جامعه است. شخصیت‌هایی که گرچه هرکدام قهرمان قصه خود هستند، ولی در قصه دیگران سایه‌اند و نادیده گرفته می‌شوند.