انتقاد وزیر کشور از روزنامه‌ها

وزیر کشور اظهار کرد: اگر فردی ادعا می‌کند که برای منافع ملی دلسوز و نگران است، نباید برای جلب رای به حریم‌هایی پا بگذارد که دشمن آنها را تعیین کرده است. این مساله در مورد فردی که ادعا می‌کند می‌خواهد قانون اساسی را پیاده کند و رییس‌جمهور شود، لازم‌الاجراتر است. به گزارش ایرنا، وزیر کشور دیروز طی سخنانی در همایش مدیران کل ثبت احوال سراسر کشور با اشاره به رویکرد اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران به برخوردها و ترفندهای نرم‌افزاری علیه کشور گفت: امروزه شاهد خدعه‌ها و نیرنگ‌های طراحی شده‌ای هستیم که به طرق مختلف اجرا می‌شود.

وی به انتقاد از برخی روزنامه‌های کشور پرداخت و گفت: اگر اسرائیل می‌خواست تیترهایی را که برخی از روزنامه‌های کنونی کشور استفاده می‌کنند، به کار ببرد بهتر از این تیترها چه چیزی را می‌توانست انتخاب کند. محصولی با انتقاد از رویکرد رسانه‌ها در جنجال آفرینی برای مسائل کنونی کشور گفت: تمام اعلامیه‌هایی که در جهان به نام حقوق بشر علیه ایران تصویب می‌شود، مبتنی بر همین اطلاعات اشتباه مندرج در روزنامه‌ها است. به گفته او، این روزنامه‌ها مستندات آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان کشور را علیه مردم مظلوم و شریف ایران تهیه می‌کنند. وی تاکید کرد: اگر فردی ادعا می‌کند که برای منافع ملی دلسوز و نگران است، نباید برای جلب رای به حریم‌هایی پا بگذارد که دشمن آنها را تعیین کرده است. این مساله در مورد فردی که ادعا می‌کند می‌خواهد قانون اساسی را پیاده کند و رییس‌جمهور شود، لازم‌الاجراتر است.

وزیر کشور، خدمت بی منت به مردم، مهرورزی، عدالت گستری و پیشرفت همه جانبه مادی و معنوی در همه زمینه‌ها را از جمله شعارهای اصلی دولت نهم خواند که موارد اول و دوم آن مورد تاکید مقام معظم رهبری برای نامگذاری دهه چهارم انقلاب است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون به نقطه‌ای از شاخص‌ها و پیشرفت رسیده‌ایم که تاکنون در تاریخ انقلاب سابقه نداشته است.

محصولی در ادامه دستیابی ایران به توانایی‌هایی همچون نانوتکنولوژی، دانش هسته‌ای، شبیه‌سازی، تولید داروهای ویژه، شلیک موشک برای قراردادن ماهواره امید در مدار زمین و... را دلایلی برای این مساله دانست که ایران به سرعت به سویی می‌رود تا جزو ۲۰ کشور اول جهان به لحاظ علمی شود.

وی در ادامه با تاکید بر شعار «ما می‌توانیم» تصریح کرد: باور داریم که اگر اراده‌ای در راستای کسب رضای خدا و نه پر کردن جیب و ارضای شهوات انسانی داشته باشیم، خدا کمک می‌کند.

به گفته او انقلاب اسلامی تا کنون از تمام گردنه‌های صعب‌العبور گذشته و به جایی رسیده که از نظر اقتدار ملی تاکنون هیچ‌گاه در این شرایط نبوده است.

دشمن احساس انزوا می‌کند

وزیر کشور در ادامه همایش یک روزه مدیران کل ثبت احوال سراسر کشور گفت: اگر روزی در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی به دلیل فشارهای موجود در انزوا بودیم و مجبور به ترک برخی جلسه‌ها می‌شدیم، امروز به جایی رسیده‌ایم که دشمنان ما احساس انزوا کرده و جلسه‌های عمومی را ترک می‌کنند.

محصولی این موضوع را افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: متاسفانه برخی به دلیل ناآگاهی به این مساله، این افتخار بزرگ را ضعفی برای نظام می‌دانند.

دنیا هم‌اکنون حرف ایران را می‌پذیرد

وزیر کشور در ادامه سخنرانی خود به موضوع هولوکاست که رییس‌جمهوری آن را در اجلاس دوربان ۲ مطرح کرده بود، اشاره کرد و گفت: ایران و رییس‌جمهوری نشان دادند که برای انجام این حرکت، منطق خاصی دارد و کار او مبتنی بر هوا و هوس نیست.

وی تاکید کرد: برای همین امر است که هم‌اکنون ایران حرفی را می‌زند و دنیا منطق آن حرف را به درستی می‌پذیرد. محصولی تاکید کرد: در بحث ژنو عظمت و معجزه خداوند برای انقلاب صورت گرفت. وزیر کشور با اشاره به قوت گرفتن شایعاتی مبنی بر احتمال بروز جنگ میان ایران و آمریکا در سال ۸۶ اظهار داشت: در آن زمان همه مطمئن بودند آمریکا به ایران حمله خواهد کرد اما تنها یک نفر در مقابل آنان ایستاد و آن فرد نیز دکتر احمدی‌نژاد بود که گفت ایران از این مرحله به خوبی عبور می‌کند.