سایت ستادهای مردمی احمدی‌نژاد در مطلبی تحت عنوان «چرا به احمدی‏نژاد رای نمی‏دهم؟/ شما متهم هستید آقای دکتر!» نوشت:

من در دوره قبل به شما رای ندادم و این دوره نیز با کمال افتخار به شما رای نخواهم داد. دلایل این رای ندادن بسیار مهم هستند که برای اطلاع مردم عزیز منتشر می‌نمایم. ۱) شما شان ریاست‌جمهوری را شکستید و با مردم کوچه و بازار، جوانان و پیران روستایی هم صحبت شدید. جلال و جبروت رییس‌جمهور در تعداد ماشین‌های ضدگلوله شیشه دودی نهفته بود، وقتی این کاروان از خیابان‌ها عبور می‌کرد دشمنان ما از این هیبت می‌ترسیدند، اما اکنون کجاست آن هیبت؟ کجاست آن شکوه؟ ... ۲) از وقتی که شما در سال ۸۴ وارد عرصه انتخابات شدید تاکنون به طور متوسط ماهی یک پیامک در مورد شما به دستم می‌رسد، مطمئنم خیلی از مردم چنین وضعیتی داشته‌اند، اگر هر کدام از پیام‌ها ۳۰ ثانیه وقت افراد را به خود اختصاص دهد و هر پیام تنها برای ۵میلیون نفر ارسال شده باشد، چقدر وقت مردم را تلف کرده‌اید، شما که ذهن ریاضی خوبی دارید، لطفا محاسبه کنید! تازه در اکثر پیام‌ها حرف‌های بدی نیز زده می‌شود، گناه این حرف‌های زشت هم پای شما است؛ چراکه اگر به صحنه نمی‌آمدید ما این پیام‌ها را نداشتیم، داشتیم؟ ۳) راستی شما به چه حقی روزی ۶- ۵ ساعت استراحت می‌کنید و مابقی را به کار مشغول هستید؟ ۴) آقای احمدی نژاد ۴ سال گذشت، اما ما هنوز به آنچه که در سند چشم‌انداز پیش‌بینی شده نرسیده‌ایم! چهار سال برای تحقق چشم‌انداز بیست ساله کم است؟! ۵) در مطبوعات خواندم که طبق بررسی یک مرکز تحقیقاتی، توهین مستقیم به رییس‌جمهور در رسانه‌ها در مورد دو رییس‌جمهور سابق تنها به تعداد انگشتان دست اتفاق افتاده است، اما در مورد شما تا چند ماه پیش، بیش از هزارو پانصد بار. یاد بگیرید! فضا را مثل گذشتگان آزاد بگذارید تا رسانه‌ها حرف بزنند، اگر نگذارید حرف بزنند آنها مجبور می‌شوند توهین کنند!!! ۶) حتی آدم‌های عامی نیز می‌دانند که اگر رو در روی دزد بایستید و بگویید شما دزدید اموال مرا بازگردانید؛ ناراحت شده و عکس‌العمل نشان می‌دهد. در این مواقع باید از روش‌های مسالمت‌آمیز استفاده کرد. باید بگویید:‌ ای عزیز! ای هلو! شما دزد نیستید بلکه شاید از روی اشتباه مالی را از من نزد خود دارید، بیایید گفت‌وگو کنیم اگر دوست داشتید آن را به من برگردانید اگر دوست نداشتید خب! بحثی نداریم! ۷) شنیده‌ام که سیب‌زمینی مازاد کشاورزان را از آنها خریده و رایگان توزیع کرده‌اید، در این مورد چند نکته قابل توجه است:

*چون مردم ما آنقدر از سطح فکری پایینی برخوردارند که با یک سیب‌زمینی رایگان ممکن است رای خود را به این و آن بفروشند، شما نمی‌بایست این کار را می‌کردید!

* یا مثل سال‌های گذشته سیب‌زمینی را می‌خریدید، اما آن را به‌گونه‌ای از بین می‌بردید تا کسی از آن استفاده نکند.

* راستی سلامت مردم چه می‌شود؟ مصرف زیاد سیب‌زمینی چه تبعاتی دارد؟

۸) محمود احمدی‌نژاد، چرا همه آمارهای شما به‌گونه‌ای مشکل دارد؟ همه طرح‌هایی که اجرا کرده‌اید، حتی عددهایی که بانک جهانی در مورد رشد تولید ناخالص داخلی، افزایش میزان خصوصی‌سازی، افزایش رشد اقتصادی، افزایش فعالیت‌های عمرانی و... داده است؛ مشکل‌دار است. آمارهای شما فاقد اعتبار است، خودتان را اصلاح کنید! هر چیزی که به نحوی به شما ارتباط پیدا بکند فاقد اعتبار است، البته بی‏انصاف نیستیم ضعف‌ها را می‌بینیم و حتی آن را برجسته هم می‌کنیم. چرا کشور را به سمت نابودی می‌برید؟ آیا دیگر بس نیست، می‌خواهید کشور را به قهقرا ببرید. به هر حال امیدوارم که در دوره دهم رای نیاورید.