مولوی عبدالحمید: سخنانی که از موسوی شنیدیم، بسیار خوب بود

مولانا عبدالحمید، امام جمعه زاهدان و رهبر و عالم برجسته دینی اهل تسنن در ایران، در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری «موج سوم» گفت: «ما دیدارهایی با برخی از کاندیداهای محترم داشتیم و به‌خصوص صحبت‌های آقای مهندس موسوی را هم شنیدیم. صحبت‌های ایشان بسیار خوب بود و من از گذشته نسبت به ایشان شناخت خوبی دارم و خدای نکرده ما در خطبه‌ها اشاره منفی به ایشان نکرده‌ایم.» عالم برجسته اهل تسنن با توجه به مطلبی که از قول وی آمده بود که «رییس‌جمهور معمار یا نظامی نمی‌خواهیم»، در مورد ارزیابی‌اش از حضور میرحسین موسوی گفت: «آن صحبتی که شده بود اصلا درباره آقای موسوی یا اشخاص دیگری نبوده است چون من از کلمه نظامی هم استفاده کرده بودم.

صحبت ما واضح بود که مشروح آن هم در سایت اطلاع‌رسانی سنی‌ آنلاین آماده است. این سخنان جنبه کلی داشت و در رد نظر کسانی بود که می‌گویند فقط باید روی عمران کشور و روی مساله نظامی کشور تاکید داشت. نه این که بخواهم نظر خود را در مورد آقای موسوی یا هریک از کاندیداهای محترم بیان کنم.

من در واقع می‌خواستم بگویم مشکل ما مشکل نظامی نیست و مشکل کشور ما مشکل آبادانی و عمران هم نیست و مهم‌ترین بعدی که به آن نگاه می‌کنیم این است که یک سیاست‌مدار و یک مدیر توانمند بتواند اقوام و مذاهب را به هم نزدیک کند.

ما دیدارهایی با برخی از کاندیداهای محترم داشتیم و به‌خصوص صحبت‌های آقای مهندس موسوی را هم شنیدیم. صحبت‌های ایشان بسیار خوب بود و من از گذشته نسبت به ایشان شناخت خوبی دارم و خدای نکرده ما در خطبه‌ها اشاره منفی به ایشان نکردیم.»