ستاد خودجوش مردمی‌حمایت از احمدی‏نژاد با صدور بیانیه‏ای اعتراض خود را نسبت به برخی اقدامات صداوسیما در تخریب دولت نهم و احمدی‏نژاد اعلام و تاکید کرد: برخی از برنامه‌های صداوسیما بدون حضور هیچ مدافعی، به جلسه محاکمه دولت خدمتگزار تبدیل شده است. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد خودجوش مردمی‌حمایت از احمدی‏نژاد (امتداد مهر)، در بخشی از این بیانیه آمده است: در کنار زخم کهنه حملات ناجوانمردانه نهادهای قدرت و ثروت و رسانه‌های وابسته به آنان در سال‌های اخیر، اتفاقی که این روزها دل دلسوزان نظام و انقلاب را می‌گدازد، عملکرد ناجوانمردانه برخی از برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف رسانه ملی، در زیر سوال بردن تمام فعالیت‌های دولت نهم و آلوده کردن فضای عمومی، به نفع کسانی است که کارنامه عملکرد آنان در دستگاه‌های مختلف اجرایی در سال‌های گذشته برای همگان بسیار مشخص است.

حامیان احمدی‌نژاد در این بیانیه با اعلام اعتراض شدید خود نسبت به جانبداری سازمان صدا و سیما از کاندیداهای خاص و تخریب همه‌جانبه دولت نهم در پربیننده‌ترین برنامه‌ها و ساعات پخش تلویزیونی، افزود: حضور یک فعال سیاسی با گرایش‌های مشخص که به گواه اخبار و تصاویر منتشر شده در خبرگزاری‌ها و مطبوعات در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری حضور دارد، در برنامه‌ای که قرار است موجب افزایش مشارکت آگاهانه مردم فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو شود، بدون شک به جز دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی‌و تخریب وجه کارآمدی نظام در افکار عمومی‌حاصلی نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: برنامه «جریان» که با اجرای ضعیف نماینده سابق مجلس هفتم از شبکه سراسری سیمای جمهوری اسلامی‌ایران پخش می‌شود، در برنامه دوشنبه شب خود با دعوت دو تن از نمایندگان منتقد دولت به مجلس محاکمه دولت خدمتگزار تبدیل شده بود؛ محاکمه‌ای بدون حضور متهم و بدون حضور حتی یک مدافع. گرچه افکار عمومی‌در اقصی نقاط کشور با مشاهده واقعیت‌های موجود و گذشته کشور بزرگترین مدافع رییس‏جمهور محبوب و مردمی‌ خویش هستند. در این برنامه میهمانان، تمام همت خود را برای تخریب عملکرد دولت نهم در تمام زمینه‌ها به کار بردند و حتی در این راه از داد و فریاد و ارائه آمار و اطلاعات مخدوش و استنادات غیراصولی به قانون اساسی نیز مضایقه نکردند که البته تمام این رفتارها و بیانات با سکوت حمایت‌آمیز مجری و حتی لبخند و شوخی‌های طعنه‌آمیز وی همراهی می‌شد. در این بیانیه تاکید شده است: شواهد حکایت از نفوذ کانون فتنه علیه گفتمان انقلاب و عدالت‌خواهی در برنامه «جریان» و برخی دیگر از برنامه‌های صدا و سیما دارد، مساله‌ای که به راحتی برای مسوولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌ قابل اثبات است.