سامانه لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ در ارتباط با پیش‌بینی منابع قابل وصول دستگاه‌های اجرایی در دسترس قرار گرفته و دستگاه‌‌های اجرایی باید در مهلت تعیین شده پیشنهاد خود را درخصوص میزان منابع قابل وصول برای درج در لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور اعلام کنند. به گزارش ایسنا، رحیم ممبینی در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع جدول (۵) قانون بودجه ۹۱ کل کشور اعلام کرد: سامانه لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ در ارتباط با پیش‌بینی منابع قابل وصول دستگاه‌های اجرایی (به همراه راهنمای استفاده آن) آماده بهره‌برداری بوده و از ۱۵ مهرماه سال‌جاری از طریق layehe.mporg.ir قابل دسترسی است.

وی در ادامه افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی پیشنهاد خود را حداکثر تا تاریخ ۲۹ مهرماه، به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی اعلام کنند. پس از مهلت مقرر، سیستم غیرفعال شده و امکان ورود اطلاعات وجود نخواهد داشت.

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در ادامه تصریح کرد: در سامانه، عناوین ردیف‌های درآمدی سال ۱۳۹۱ هر یک از دستگاه‌های اجرایی، مبنای ردیف‌های درآمدی سال ۱۳۹۲ همان دستگاه قرار گرفته و در حال حاضر امکان تغییر عناوین از سوی آن دستگاه وجود ندارد.