معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری تاکید کرد: توقف فعالیت سایت‌های همسریابی در کشور برای جلوگیری از تحقق مقاصد شوم شیادان لازم و ضروری است.

زهرا سجادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به تبعات منفی ناشی از فعالیت سایت‌های همسریابی در کشور،‌ اظهار کرد: اهمیت امر مزبور به حدی است که می‌توان گفت، سایت‌های همسریابی به ساماندهی نیز نیاز ندارند و باید به طور قطع از ادامه فعالیت این سایت‌ها در کشور جلوگیری شود. وی با تاکید بر حفظ جایگاه دختران در جامعه‌ افزود: بهره‌گیری از این‌گونه سایت‌ها در کشور بدون شک جایگاه دختران را در جامعه متضرر می‌کند.

وی با بیان اینکه معرفی فرد مورد مناسب از طریق سایت‌های همسریابی امکان‌پذیر نخواهد بود،‌ اضافه کرد: وقتی همسریابی توسط سایت اتفاق افتد بدون شک نمی‌تواند خواسته‌های طرفین را پوشش دهد. معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در ادامه تصریح کرد: شیادان با ورود به سایت‌های همسریابی، افرادی را شناسایی می‌کنند و به دنبال آن مزاحمت‌هایی را برای افرادی که در این سایت‌ها عضو شده‌اند به وجود می‌آورند.

سجادی یادآور شد:‌ در نگاه نخست، ممکن است ازدواج از طریق سایت‌های همسریابی در نظر افراد مناسب جلوه کند، اما پس از بررسی‌های فراوان می‌توان گفت که بسیاری از این ازدواج‌ها ناموفق بوده‌اند.