غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با حضور در مشهد، به گفت‌و‌گو و رایزنی با شخصیت‌های برجسته سیاسی استان خراسان رضوی پرداخت.

ایمان جلالی، دبیر حزب کارگزاران سازندگی منطقه خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: هدف از این ملاقات‌ها دعوت از نیروهای تکنوکرات استان برای قرار گرفتن در شورای منطقه حزب کارگزاران سازندگی در استان خراسان رضوی بود. وی با مثبت ارزیابی کردن نتایج این سفر افزود: تشکیل شورا مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی شاهد اولین جلسه شورای این حزب در خراسان رضوی خواهیم بود.

وی در ادامه در مورد مشی حزب کارگزاران در انتخابات آینده افزود: حزب کارگزاران سازندگی منطقه خراسان همسو با شورای مرکزی خود، در انتخابات مجلس هشتم تنها در چارچوب ائتلاف اصلاح‌طلبان حرکت خواهد کرد.

جلالی ارائه هرگونه لیست خارج از ائتلاف را اکیدا رد و تاکید کرد: ستاد انتخابات حزب نیز بعد از تشکیل و شروع به کار رسمی دفتر، تشکیل خواهد شد و در کارهای اجرایی به ائتلاف اصلاح‌طلبان یاری خواهد رساند. دبیر حزب کارگزاران سازندگی منطقه خراسان رضوی از قول دبیرکل حزب یادآور شد: با توجه به شرایط کشور، وظیفه تمامی کسانی که احساس می‌کنند توجهی به آنان در بین مردم وجود دارد، این است که در انتخابات ثبت‌نام کنند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.