چرا فقط تهران؟!

بخش بزرگی از گزارش‌هایی را که تهیه می‌کنید، کاملا به تهران و اتفاقاتی که در این شهر روی می‌دهد اختصاص دارد. خواهشمندم درباره سایر شهرهای کشور نیز گزارش تهیه کنید.
منوچهری- ارومیه

برای عید چه می‌کنید؟!
هنوز ضمیمه روزنامه رنگ و بوی عید را به خود نگرفته است. اگر امکان دارد، سریع‌تر بازار شب عید را مورد بررسی قرار داده و مردم را راهنمایی کنید که برای نوروز 87 چه تدارکاتی ببینند.
صدیقی، خیابان سپهد قرنی، تهران
راهنمای روز: به اطلاع این خواننده محترم می‌رسانیم که به زودی گزارش‌های مربوط به بازار شب عید و راهنمای سفر نوروزی به چاپ خواهد رسید.



رشد بی‌سوادی در کشور
به طور غیررسمی شنیده‌ام نسل جدید میلی به ادامه تحصیل ندارد و در برخی از شهرستان‌ها جوانان تا دیپلم بیشتر ادامه تحصیل نمی‌دهند؛ حتی عده‌ای بی‌سواد قد می‌کشند. آیا این مسائل صحت دارد؟
عباس‌نیا- دانشجوی جامعه‌شناسی تهران





سریال‌های نوروزی
لطفا گزارشی از سریال‌ها و فیلم‌هایی که قرار است در روزهای نوروزی پخش شود، تهیه کنید.
ابراهیم‌زاده، قرچک ورامین
لیوان ساخت داخل
چندی پیش با گل‌کردن حس ناسیونالیستی‌ام یک دست لیوان ساخت داخل خریداری کردم. پس از باز کردن جعبه لیوان‌هایی با لبه تیز و پر از حباب هوا توجهم را جلب کرد. با این محصولات قرار است به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل شویم؟
دکتر سوری، عباس‌آباد تهران



لباس تیم‌ملی
در لباسی که برای تیم‌های ملی ایران طراحی شده هیچ‌ نشانی از پرچم کشورمان نیست و هرساله یک لباس جدید رونمایی می‌شود. آیا بهتر نیست مسوولان تربیت بدنی به فکر لباسی واحد برای تیم‌های ملی کشورمان باشند؟
کلانی-پارک‌وی، تهران