تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

محیط‌زیست
در روزنامه شما تقریبا به همه چیز بها داده می‌شود الا محیط‌زیست. صفحه مشخصی که در این باره ندارید لااقل در مورد محیط‌زیست و چگونگی حفظ آن گزارشی تهیه کنید. البته اگر محیط‌زیست برایتان ارزشی دارد.
راکعی، یوسف‌آباد

قطعی تلفن‌ها در ملت
خطوط تلفن منطقه ملت تهران سه هفته است که در قطعی به سر می‌برد. مسوولان مخابرات این منطقه در همان روز اول قطعی اعلام کردند، ظرف ۷۲ساعت اوضاع به حالت عادی برمی‌گردد، اما این ۷۲ساعت کی می‌رسد، خدا می‌داند!
شهروندی از بهارستان

هزینه‌های خانه‌تکانی
چرا در مورد هزینه‌های خانه‌تکانی شب عید گزارشی تهیه نمی‌کنید. نکند شما هم یادتان رفته سال جدیدی در راه است.
سلیم‌‌نژاد، الهیه

چرا مسوولان توجه نمی‌کنند؟
با وجود اینکه، شما تقریبا هر روز خبری از گرانی برخی کالاهای اساسی را درج می‌کنید، اما دریغ از یک واکنش از سوی مسوولان کشور! دلیل سکوت آنها چیست؟! انگار یادشان رفته سال جدید در راه است و باید کنترل قیمت را در دست بگیرند؟
اسفندیاری، شهر کرد

سرنوشت نرخ بیکاری؟
بالاخره متوجه نشدیم نرخ بیکاری در کشور چنددرصد است. شفاف بیان کردن آمارها مگر عیبی دارد. وقتی آقایان برسر اعلام یک موضوع شفاف این قدر اختلاف دارند، پس چگونه می‌خواهند برای رفع معضل بیکاری کاری کنند.
امیرابراهیمی، خیابان سمیه

درباره صندوق مهررضا(ع)
چند روز پیش رفتم صندوق مهررضا(ع) برای دریافت وام ازدواج، یکی از کارکنان فرم‌هایی در اختیارم گذاشت، مبنی بر شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت وام. یک کارمند رسمی آموزش و پرورش برای ضمانت وام به موسسه بردم، اما آنها گفتند، ضامن باید کارمند درجه یک دولت و دارای گواهی کسر حقوق باشد، در حالی که در فرم ارائه شده، علاوه بر کارمندان دولت و شرکت‌های صنعتی بزرگ بدون ارائه گواهی کسر حقوق، افراد دارای کسب و کار آزاد همراه با پروانه کسب درج شده است، با شرایط فعلی امکان دریافت وام برای بسیاری از متقاضیان با مشکل مواجه خواهد شد.
دوامی از تهران