تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

ممنونیم!
از این که به صراحت هرچه تمام این‌قدر به خودروسازها گیر می‌دهید، ممنونیم. لطفا در مورد این دو خودروساز که به برکت حمایت دولت به تولید ادامه می‌دهند، بیشتر بنویسید تا با ضعف‌هایشان بیشتر آشنا شوند.
ابطحی، اصفهان


گزارش جوانان
گزارشی درباره انحلال سازمان ملی جوانان نوشته بودید. مگر نقش این سازمان در جذب جوانان چه بوده که با حالتی دفاع‌گونه گزارشتان را تنظیم کرده بودید. همان بهتر که چنین سازمانی منحل شود!
نادری، جردن


پاتوق‌ها را معرفی کنید
لطفا پاتوق‌ حراجی‌های تهران را معرفی کنید. بسیاری از مکان‌های سنتی تهران این روزها مشغول فروش فوق‌العاده یا همان حراجی هستند، اما شما از این مکان‌ها هیچ نمی‌نویسید.
طاهری، آریاشهر


موسیقی را ادامه دهید
مدتی بود صفحه‌های تخصصی درباره موسیقی داشتید. بزرگان را معرفی می‌کردید و از سازهای آنها می‌گفتید؛ اما چند وقتی است دیگر از این کارها نمی‌کنید! لطفا موسیقی را ادامه دهید.
هاشم‌پور، کرج


BRT خیابان ولی‌عصر
چند روزی است که شهرداری تهران ایستگاه‌های اتوبوس خیابان ولی‌عصر را تخریب کرده است. نکند قصد دارد بلایی که بر سر خیابان آزادی آورده سر این خیابان هم بیاورد؟
محمودی، منیریه


چرا ممنوع شد
چندسالی بود سازمان‌های مختلف دولتی سررسید‌هایی را به چاپ می‌رسانند، اما با دستور آقای احمدی‌نژاد این کار متوقف شده است. لطفا ایشان بگویند ما که الان سررسید نداریم، باید چه کنیم.
پورموسی، بهارستان
راهنمای روز: خوش به حال شما که مشکلتان فقط نداشتن یک سررسید است.