سریال «عملیات ۱۲۵» به کارگردانی بهروز افخمی در ساختمان نیمه کاره‌‌‌ای ادامه دارد. داوود هاشمی، مجری طرح این سریال، در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: سکانس‌های خارجی چهار قسمت اول را تا پایان سال جاری به پایان می‌رسانیم و اکنون برخی از سکانس‌های مربوط به خودکشی «فرزاد»‌ (‌با بازی هادی دیباجی) تصویربرداری می‌شود که در آنها‌، آتش‌نشانان سعی در نجات او دارند. وی با بیان این که تاکنون ۲۵درصد از «عملیات ۱۲۵» تصویربرداری شده است، گفت: تصویربرداری ۱۳ اپیزود تا پایان خرداد ماه تمام می‌شود. چون قرار است ۱۵ خرداد ماه، سریال روی آنتن شبکه تهران برود.

مجری طرح «‌عملیات ۱۲۵ » درباره تدوین این سریال اظهار کرد: تدوین اولیه برخی از سکانس‌ها انجام شده است البته آقای افخمی معتقد است که کار نباید با شتاب انجام شود. بنابراین عجله‌ای در انجام این مرحله نداریم.

هاشمی، عبدالرضا ابری، سیامک احصایی، مهران رجبی را از بازیگرانی ذکر کرد که طی تصویربرداری به سازندگان « عملیات ۱۲۵» پیوسته‌اند.

وی درباره ادامه تصویربرداری پس از تعطیلات نوروز اظهار کرد: چهارم یا پنجم فروردین ماه تصویربرداری از سر گرفته می‌شود، در طول تعطیلات نوروزی قصد داریم سکانس جاده جنگلی را در جاده‌های شمال کشور تصویربرداری کنیم البته کار در تهران نیز ادامه می‌یابد. هاشمی در پایان گفت: ۱۳ قسمت اول سریال به آموزش و نحوه ورود و جذب جوانان به حرفه آتش‌نشانی اختصاص دارد و ۱۳ قسمت دوم به عملیات آتشنانی می‌پردازد که در سال آینده احتمالا ساخت برخی سکانس‌های فرعی به کارگردان دیگری واگذار می‌شود تا افخمی بتواند زمینه ساخت ۱۳ اپیزود دوم مهیا کند.