نگاه سوم - هفت‌ نشریه از سوی هیات‌ نظارت بر مطبوعات به استناد تبصره۱۱ ماده ۱۱ قانون مطبوعات لغو مجوز شدند. مجید اسلامی، سردبیر هفته‌نامه هفت در جواب به این سوال که چرا این مجله بسته شده، گفت: ما خودمان هم امروز از طریق سایت فارس از این موضوع باخبر شدیم،‌ این در حالی است که در طول این چهار سالی که این نشریه را در می‌آوریم، حتی یک‌بار نیز از هیچ نهاد رسمی مانند وزارت ارشاد تذکری دریافت نکرده‌ایم.

کیومرث مرادی، کارگردان نیز که در بخش هنری در این هفته‌نامه همکاری می‌کرد، در این ارتباط توضیح داد: بچه‌های نشریه از این اتفاق بسیار ناراحت هستند و این قضیه در شرایطی اتفاق افتاده که هیچ نامه و دستور کتبی از هیچ نهاد رسمی به دست ما نرسیده است و هنوز هم امیدواریم این اتفاق در حد شایعه باشد.

وقتی با دنیای تصویر تماس گرفتیم و خواستیم که با علی معلم، مدیرمسوول هفته‌نامه دنیای‌تصویر در این ارتباط صحبت کنیم، یکی از خبرنگاران تحریریه درباره این خبر گفت: ما نیز هیچ تذکر کتبی دریافت نکردیم و خودمان چند ساعت پیش از طریق سایت‌های خبری از این اتفاق مطلع شدیم و تقریبا کاملا بلاتکلیف هستیم و هیچ‌کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

آقای معلم از شنیدن این خبر بسیار شوکه و ناراحت هستند و ترجیح می‌دهند در شرایط فعلی هیچ صحبتی در این ارتباط نکنند.

۷ نشریه «دنیای‌تصویر»، «هفت»، «به سوی افتخار»، «تلاش»، «ندای ایران»، «شوکا» جزو نشریاتی هستند که ماده ۱۱ قانون مطبوعات در‌حال‌حاضر دامنشان را گرفته است.