سهراب سلیمی نمایش «مهمانسرای دو دنیا» نوشته اریک امانوئل اشمیت را مهرماه ۸۷ در تالار مولوی به صحنه می‌برد. سلیمی درباره اجرا و انتخاب گروه بازیگری این نمایش به مهر گفت: «بعد از مدت‌ها با تالار مولوی به توافق رسیدیم و قرار شد مهرماه ۸۷ بعد از ماه محرم نمایش «مهمانسرای دو دنیا» را اجرا کنیم. برای گروه بازیگری نیز سعی می‌کنم از بازیگران گروه تئاتر صورتک استفاده کنم.»

رویگری سال ۸۷ به تئاتر بازمی‌گردد

رضا رویگری پس از حدود پنج سال دوری از عرصه نمایش قصد دارد سال ۸۷ در مقام کارگردان یا بازیگر به صحنه تئاتر بازگردد. رویگری اظهار داشت: «درباره بازیگری دوست دارم پیشنهاد خوبی داشته باشم زیرا تئاتر برای پول نیست و کار باید ارزش زحمتش را داشته باشد. به کارگردانی نیز فکر کرده‌ام و در حال حاضر دنبال متنی هستم که نظرم را جلب کند، ولی به طور حتم یا به عنوان بازیگر یا کارگردان در صحنه تئاتر حاضر می‌شوم.»

رجب‌پور «زال و رودابه» را اجرا می‌کند

نادر رجب‌پور که نمایش «زال و رودابه» را از یکسال پیش برای اجرا آماده دارد، در پی دریافت مجوز اجرای نمایش در سال ۸۷ است. این کارگردان و طراح صحنه تئاتر درباره نمایش تازه خود به مهر گفت: «مدت‌ها است «زال و رودابه» را که به صورت حرکات فرم اجرا می‌شود آماده کرده و منتظر اجرا هستم. سال ۸۶ که به پایان رسید، ولی بعد از تعطیلات با مدیرکل هنرهای نمایشی صحبت خواهم کرد تا اگر خدا بخواهد و توافق انجام شود، نمایش را سال ۸۷ روی صحنه ببرم.»