فارغ‌التحصیلان موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی (ره) با ارسال نامه به مقام معظم رهبری ضمن اعلام انزجار از عوامل پشت صحنه‌ آشوب‌های اخیر، از مسوولان ‌خواستند عوامل آن را شناسایی و با الهام از آیه کریمه «أشدّاء علی الکفّار» با قاطعیت تمام آنان را به سزای اعمال ننگین خویش برسانند. موسسه امام‌خمینی زیر نظر آیت‌ا... مصباح یزدی اداره می‌شود.

به گزارش ایرنا ، این نامه سرگشاده به شرح ذیل است: محضر مبارک حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای

ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی

با عرض سلام و ارادت خالصانه،

برگزاری باشکوه‌ترین انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران و شکست مفتضحانه جنگ احزاب علیه نظام اسلامی را خدمت آن مقام عظیم‌الشان تبریک عرض می‌کنیم. در این انتخابات و حماسه بی‌نظیر تاریخ انقلاب اسلامی، ملت مسلمان ایران با حضور هشتاد و پنج‌درصدی و رای چهل‌میلیونی خویش برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌های خود افزود و با انتخاب رییس‌جمهوری دین‌باور، ولایت‌‌مدار و مردم‌دار، با بیش از بیست و چهار‌میلیون و پانصدهزار رای، دربرابر اتحاد دشمنان چپ‌ و راست، با نظام اسلامی، امام راحل و رهبری فرهیخته تجدید عهد نمود، و ‌جمهوری اسلامی را برای سالانی دراز بیمه کرد.

دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان البته بیکار ننشستند و با توطئه‌های خبیثانه خود‌ درصدد تبدیل این فرصت تاریخی به تهدید برآمدند. عناصر داخلی آنان، اعم از ناکثین و قاسطین و مارقین نیز کینه‌های بدریه و خیبریه و حنینیه را زنده کرده، رودرروی مردم، نظام و ولایت ایستادند تا بخت خود را در دنباله‌‌روی از بنی‌صدر و منافقین کوردل بیازمایند.

خداوند را شاکریم که همانند بیست سال رهبری داهیانه و فرخنده حضرت مستطاب عالی، بیانات حکیمانه و مقتدرانه حضرت‌عالی در خطبه‌های نماز جمعه تهران فصل‌الخطاب همه مباحث بود، صف دوست و دشمن را به ‌روشنی از یکدیگر جدا کرد، نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب نمود و آرامشی بر دل‌های وفاداران به نظام حاکم ساخت.

انجمن فارغ‌التحصیلان موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی قدس ‌سره‌الشریف به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران روحانیت و محققان و مدرسان ولایت‌مدار و هوشیار نظام اسلامی، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال بر نعمت وجود پربرکت آن رهبر فرزانه و تجدید بیعت با ولی فقیه واجب‌الاطاعه، آمادگی خود را برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی و پیروی کامل از بیانات و رهنمودهای آن مقام عظیم‌الشان در همه صحنه‌ها اعلام می‌دارد و یکایک فعالان سیاسی و نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری را به تقوای الهی، بصیرت سیاسی و انجام وظیفه شرعی در حمایت و اطاعت از دستورات رهبری عظیم‌‌الشان انقلاب -که مقتضای التزام عملی به اصل مترقی ولایت فقیه است- فرامی‌خواند و از آنان می‌خواهد از سرنوشت شوم گردن‌فرازان در برابر قانون اسلامی عبرت گرفته، همراه با توده‌های عظیم امت اسلامی به اسلام و قانون گردن نهند و با پیروی از رهبری و اعلام موضع صریح خود در برابر آشوبگران و فتنه‌انگیزان، صف خود را از روبهان پیر استعمار و استکبار و ایادی پلید داخلی آنان جدا سازند.

ما ضمن اعلام انزجار از دست‌اندرکاران و عوامل پشت صحنه‌ آشوب‌ها و فتنه‌های اخیر، از همه مسوولان مربوط می‌خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کنند و به سرعت مسببان و عوامل پشت پرده این حوادث غم‌انگیز را شناسایی و با الهام از آیه کریمه «أشدّاء علی الکفّار» با قاطعیت تمام آنان را به سزای اعمال ننگین خویش برسانند.

از درگاه خداوند منان طول عمر با عزت و دوام سایه حضرت عالی بر سر امت اسلامی را خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.