حتی یک گزارش تخلف به ستاد انتخابات استان تهران واصل نشده است

استاندار تهران از تشکیل جلسه هیات دولت ویژه استان تهران در هفته آینده خبر داد و با بیان این‌که «در ادامه دور دوم سفر ریاست‌جمهوری و هیات دولت در هفته آینده سفر رییس‌جمهور به تعدادی از شهرستان‌های استان انجام می‌گیرد»، گفت: از روز چهارشنبه همین هفته کارگروه‌های تخصصی جهت رفع مشکلات استان تهران تشکیل می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مرتضی تمدن در گردهمایی مدیران استان تهران و در حضور بیش از ۶۰۰ نفر از روسای سازمان‌ها و مدیران ادارات استان تهران اظهار کرد: برنامه این دولت خدمتگزاری، تلاش و کار برای مردم است و این روند در دوره جدید ریاست‌جمهوری نیز با قدرت و برنامه‌ریزی بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی با ذکر این نکته ‌که «مردم در انتخابات نشان دادند که با کمال صداقت و به طور واضح از سفرهای استانی رییس‌جمهور استقبال کرده‌اند»، تصریح کرد: در حالی که مخالفان، سفرهای دولت به اقصی نقاط کشور را عوام‌فریبی معرفی می‌کردند، ولی مشخص شد که مردم خواهان عجین شدن دولت با متن مشکلات‌شان هستند.

وی با تاکید بر این‌که «باید دلخوری‌های انتخاباتی کنار رود»، گفت: مدیران استان تهران خود را برای خدمت بی‌منت به مردم مهیا و آماده کنند.

استاندار تهران اظهار کرد: تمامی مدیران و کارکنان دولت در استان تهران اکنون ‌باید با ایجاد یک فضای وحدت برادری و صمیمت و با داشتن برنامه عملیاتی در راه خدمت به مردم‌خیز دوباره کنند.

وی اجرای سریع‌تر سیاست‌های اصل ۴۴، اجرای طرح تحول اقتصادی و برنامه پنجم توسعه کشور و استان تهران را از اولویت‌ها و راهبردهای عملیاتی دولت در کشور و استان برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را جزو سالم‌ترین، بی‌عیب‌ترین و پاک‌ترین انتخابات تمامی سال‌های پس از انقلاب بر شمرد و گفت: به‌‌رغم همه ادعاهای مطرح شده تا این لحظه حتی یک گزارش تخلفی از صندوق‌های اخذ رای در استان تهران به ستاد انتخابات استان تهران واصل نشده است.

تمدن با تاکید بر این‌که «انتخابات در ایران تیر خلاص را در صحنه بین‌المللی به قدرت‌های پوشالی زده است»، خاطرنشان کرد: تمام سرمایه‌گذاری و تلاش غرب و جریان‌های معاند و برانداز در چند روز گذشته جهت تغییر مسیر انقلاب بود.

وی با بیان این‌که «دشمن از یک سال پیش برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران انجام داده بود»، به جمله وزیر امور خارجه آمریکا در آبان‌ماه سال قبل که سال آینده را سال انتخابات در خاورمیانه خوانده بود اشاره کرد و گفت: در چند ماه گذشته و در میان فضای بحث‌های انتخاباتی، کشور‌های اروپایی و آمریکا در امارات متحده عربی تشکیلاتی را به راه انداختند و عده‌ای را از داخل کشور برای مرور سناریوی انتخابات از ایران دعوت کردند که تعدادی از افراد شرکت‌کننده در آن اجلاس جزو دستگیر شدگان اخیر می‌باشند.

وی سفر بیش از ۸۰۰ نفر از دانشگاهیان و هنرمندان را به آمریکا و فعال شدن دفتر یکی از وابستگان سازمان سیا در دبی را مورد اشاره قرار داد و افزود: همه برنامه‌ها برای تمرین صحنه برگزاری انتخابات در ایران بود که اگر روند انتخابات به شکل دلخواه آنان شکل نگرفت، چگونه بتوانند عمل کنند.

استاندار تهران حضور مشاور اوباما در ایران و دیدار وی با یکی از کاندیداها را مورد اشاره قرار داد و با طرح این سوال که «چگونه است در آستانه انتخابات برخی از کسانی که پناهندگی کشورهای اروپایی را داشتند به یکباره به ایران آمده و مشاور یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری شدند؟» تصریح کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری اگرچه یک انتخابات بود، ولی تمام شواهد و قرائن نشان می‌دهد که مسائل آن بسیار فراتر از انتخابات بوده و ما شگفت‌زده بودیم که برخی خواص چگونه این سناریوی واضح را درک نمی‌کردند.

وی حضور و همبستگی گروه‌های معاند اعم از حجتیه، پژاک و گروهک ریگی، بهائیت، سلطنت‌طلب، حزب توده، جریان چپ و مارکسیست‌ها در آستانه انتخابات را علیه کشور شگفت‌آور و کاملا برنامه‌ریزی شده خواند و گفت: در حالی که برخی افراد‌ درصدد بودند آشوب‌های خیابانی در چند روز گذشته را حرکت خودجوش مردم قلمداد کنند، ولی تمام شواهد نشانگر یک برنامه‌ریزی دقیق و تشکیلاتی است.

وی با بیان این‌که «۶۰‌درصد از کسانی که به خیابان‌ها آمده و اغتشاش شهرها را رقم زدند، خود در انتخابات شرکت نکرده بودند»، گفت: بنا به اعتراف دستگیر شدگان افرادی که اقدام به آتش زدن مراکز عمومی و خیابان‌ها می‌کردند از ستاد یکی از کاندیداها مبالغی را دریافت می‌کردند. تمدن با بیان این‌که «عصبانیت امروز دشمنان از ناکامی حرکت‌های کور آنان در ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی است»، الطاف خداوند را ضامن حفظ و بقای انقلاب و مصون ماندن این راه الهی از توطئه‌ها دانست.