سرلشکر فیروزآبادی گفت: همه باید کمک کنیم تا دولت دهم با قوت و اقتدار از بین نیروهای متعهد و متخصص و ارزشی شکل بگیرد. به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جلسه راهبردی جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران، ارکان مستحکم و کارآمدی را برای اداره‌ کشور فراهم نموده است و این ارکان، با تجربیات دوره ۳۰ ساله انقلاب، بسیار مجرب و آبدیده شده‌اند.

وی افزود: امروز همه باید کمک کنیم تا دولت دهم با قوت و اقتدار از بین نیروهای متعهد و متخصص و ارزشی شکل بگیرد و انشاءالله دولت دهم قوی‌تر از دوره قبل به ملت ایران و به ویژه محرومان خدمت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون عمل به سیاست‌های مقام معظم رهبری اظهار کرد: اعضای دولت جدید، بایستی همه به سیاست‌های رهبری در چشم‌انداز ۲۰ ساله و سیاست‌های کلی ابلاغی معظم له برای برنامه پنجم متعهد باشند و انتخاب رییس محترم جمهور و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی نیز بر این مواضع استوار است. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که کشور با تلاش همگان و مدد از خدای متعال در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی (ص) به سوی عدالت و پیشرفت، ارتقا خواهد یافت.