ثمره‌هاشمی: اخلال اقتصادی ترفند جدید مخالفان نظام است

مجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ارشد رییس‌جمهور «ایجاد اخلال اقتصادی» را مهم‌ترین ترفند جدید مخالفان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: بعضی از سران مخالف بعد از آشوب‌های اخیر نشستند و گفتند که ایجاد اخلال اقتصادی در بخش‌های مختلف مانند صنعت، کشاورزی و امور بانکی می‌تواند در نظام خلل ایجاد کند. به گزارش ایرنا، وی عصر شنبه در «گردهمایی بزرگ ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی احمدی‌نژاد» در کرمان افزود: مردم ایران بر خلاف آنچه که آنان می‌خواهند در صحنه هستند و همه دنیا می‌دانند که ملت ایران امروز پیروز است و اقتدارش چند برابر شده است.

وی وحدت را از رموز موفقیت مردم ایران در انتخابات اخیر دانست و گفت: عده‌ای نمی‌خواهند این وحدت وجود داشته باشد، بنابراین باید مراقب بود. وی در ادامه با اشاره به ادعاهای سه رییس‌جمهور آمریکا، فرانسه و انگلیس درباره کتمان تاسیس مرکز هسته‌ای قم توسط ایران افزود: این ادعا یک افتضاح سیاسی برای آنها بود، زیرا رییس‌جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که چند ماه قبل این موضوع را به آژانس اعلام کرده‌ایم و آژانس نیز با صدور اطلاعیه در این باره از ایران قدردانی کرد. او ادامه داد: با این وجود همین افراد بدون آگاهی یا با غرض قصد داشتند این موضوع را دستاویزی برای محکوم کردن ایران به پنهان‌کاری قرار دهند.

ثمره‌هاشمی به سفر اخیر رییس‌جمهور به نیویورک نیز اشاره و بیان کرد: در مجموع در نیویورک سه توطئه توسط دشمنان برای دولت ایران در دستور کار قرار گرفته بود. وی پرسش‌های هدفمند از رییس‌جمهوری اسلامی ایران درباره موضوع هولوکاست، تجمع افراد جریان سبز در برابر سازمان ملل و موضوع تاسیس مرکز فعالیت هسته‌ای در قم را از توطئه‌های دشمنان در سفر رییس‌جمهور به نیویورک برشمرد که خوشبختانه تمامی این توطئه‌ها به بن بست کشیده شد.