تحلیل جنتی از اوضاع سیاسی کشور

یک مرکز ناشناخته از سال‌های قبل در اندیشه‌ ساقط کردن حکومت اسلامی است

امروز بحمدالله‌و‌منه در ارتش آمریکا تعداد معتادان زیاد شده، داوطلبان ارتش هم کم‌شده‌اند و از همجنس‌بازان خواستند به ارتش بیایند نماینده ولی‌فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: امروز وظیفه ما خیلی سنگین است، ما واقعا در حال جنگ هستیم. بعضی انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند، ولی متوجه نیستند که دارند در زیربناها بمب‌گذاری می‌کنند تا یک دفعه منفجر کنند، بنابراین احساس مسوولیت نمی‌کنند. به گزارش ایلنا و ایسنا، احمد جنتی صبح دیروز در جمع مسوولان استانی شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌‌گفت: دشمن به طور مداوم در فکر ضربه زدن به نظام و انقلاب است. وی با اشاره به اهمیت مساله ولایت فقیه گفت: یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی‌ولایت فقیه است و اگر ولایت فقیه از ما گرفته شود چیزی باقی نمی‌ماند. کسانی که در فکر ضربه زدن به نظام اسلامی‌هستند هدف اصلی‌شان را ضربه زدن به ولایت فقیه و تضعیف آن قرار داده‌اند. شما دیدید که در چند روز اخیر دشمنان شایعات زیادی در مورد سلامتی مقام معظم رهبری منتشر و اعلام کردند که ایشان کسالت دارند، بیمار و در اغما هستند و در واقع با آن‌که می‌دانستند دروغ‌شان رسوا خواهد شد، ولی این‌که خیال کنند چند روز افکار عمومی‌با این شایعات مغشوش کرده‌اند، دلخوش هستند.

روایت جنتی از جلسه خصوصی برخی افراد

وی ادامه داد: گزارش‌هایی که ما از جلسات خصوصی بعضی افراد داریم و اندکی از آنها هم پخش شد این بود که می‌گفتند اگر قدرت دست ما آمد، ولایت فقیه نخواهیم داشت و مجالی به رهبری نمی‌دهیم که اعمال قدرت کند. دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: سال‌هاست که از یک مرکز ناشناخته مهره‌هایی را روی صحنه می‌چرخانند که اندیشه اصلی آنها ساقط کردن نظام است و این مهره‌ها فکر می‌کنند خودشان می‌چرخند و نمی‌دانند آلت ‌دست هستند. جنتی خاطرنشان کرد: ممکن است بعضی از افرادی که در صحنه بودند حاضر نبودند نظام دگرگون شود و طاغوت روی کار آید، ولی قبول کرده‌اند که مساله ولایت تضعیف شود، و صحنه‌گردانان پشت پرده هم این افراد را تقویت می‌کنند. نماینده ولی‌فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ادامه داد: در این‌جا دو مطلب در کار بود و من یک مساله‌ ریشه‌ای را در خطبه نماز جمعه گفتم و نمی‌دانم آن‌هایی که باید متوجه شوند و تحویل بگیرند گرفتند یا نه. یک مرکز ناشناخته از سال‌های قبل در اندیشه‌ ساقط کردن حکومت اسلامی ‌و دگرگون کردن نظام است و این فکر از این مرکز هدایت می‌شود و بسیاری از مهره‌هایی که در صحنه می‌چرخند نمی‌فهمند که دستی که آن‌ها را می‌چرخاند چه کسی است و فکر می‌کنند خودشان می‌چرخند. هدف این مرکز زیربناها، ‌اصول و حکومت اسلامی‌ است. وی افزود: مساله‌ بعد آن‌هایی هستند که روی صحنه می‌آیند؛ آن‌ها در واقع تا این مقدار نمی‌خواهند که نظام دگرگون شود و نظام طاغوتی بیاید و تا این مقدار را قبول دارند که ولی باید ولایت فقیه تضعیف شود. کسانی که پشت پرده صحنه‌گردانی می‌کنند این افراد را که روی صحنه هستند پر و بال می‌دهند تا اگر به هدف اول‌شان که دگرگونی نظام است نرسند، به هدف دوم برسند و برایشان فتح مبینی است. وی با بیان این‌که «این مساله جنگی است که برای ما ایجاد مسوولیت و وظیفه می‌کند»، گفت: ‌یک عده که همه چیز را قبول دارند، ولایت فقیه را قبول دارند، اصول را قبول دارند ولی متوجه‌ این امر نشده و نمی‌فهمند که دشمنان درصدد هستند زیربناها را خراب کنند، می‌خواهند بمب‌گذاری کنند و زیربناها و اصول را خراب کنند و می‌خواهند یک دفعه همه چیز را منفجر کنند.

در زلزله سیاسی چه کار باید کنیم

جنتی ادامه داد: مثلا در زلزله اخیر تهران کلی به مردم توصیه می‌کنند که مراقب باشید یا باید نماز بخوانید، حال اگر زلزله سیاسی آمد چه تکلیفی داریم؟ باید بگوییم سپاه و بسیج و بعضی طلبه‌ها در صحنه هستند و کاری نکنیم. جنتی اظهار کرد: این نظام را خدا نگه داشته است، انقلاب‌های مخملی در چند جای دیگر کشورها را زیر و رو کرد. این اتفاقات در هر کجای دیگر اتفاق افتاده بود، آن نظام زیر و رو می‌شد. بدانیم مساله‌ای که مانع وقوع این اتفاق در کشور شد، ولایت فقیه و رهبری بود. وی اظهار کرد: امروز ما دچار این مساله شده‌ایم که افرادی با ۳۰ سال سابقه انقلابی و تدین، مشکل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی پیدا کرده‌اند و راهشان کج شده و منحرف شده‌اند، یک تعدادی باقی ماندند که دست نخورده‌اند و نظام و ولایت فقیه را حفظ کردند.

جنتی گفت: ما برای دنیا پیام داریم، اول باید بنیاد خودمان محکم باشد، بعد به جنگ دشمن برویم. به لطف الهی دو عامل اصلی قدرت آمریکا در جهان رو به زوال است، قدرت اقتصادی آن هم متلاشی شده است. وی با اشاره به اینکه قدرت نظامی‌آمریکا در حال متلاشی شدن است، تصریح کرد: امروز بحمدالله و منه در ارتش آمریکا تعداد معتادان زیاد شده، داوطلبان ارتش هم کم‌شده‌اند و از همجنس‌بازان خواستند به ارتش بیایند. دبیر شورای نگهبان گفت: در این شرایط باید یک قدرت بیاید که جایگزین این قدرت‌های طاغوتی شود، چشم امید انقلابی‌ها و محرومان جهان هم به این قدرت است، امام و رهبری و بچه‌های انقلاب هم می‌خواهند این قدرت را بسازند حالا این وسط یک عده می‌آیند، آشوب می‌کنند تا این قدرت متزلزل شود. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اینکه باید براساس آموزه‌های اسلامی تمام اتفاقات زندگی ما رنگ و بوی اسلامی‌داشته باشد، گفت: ازدواج و طلاق، جشن تولد و عزای مسلمان باید با غیر مسلمان فرق کند، بنابراین مسائلی مانند روز ۲۲ بهمن نیز با سیزده بدر تفاوت دارد. وی گفت: مردم باید در این راهپیمایی که شرکت می‌کنند بهره ببرند نه اینکه مثل سیزده بدر باشد که می‌روند بیرون تفریح می‌کنند و خسته می‌شوند. باید ۲۲ بهمن و نظام مرتب تقویت شود و اقتدارش را به جهان و دشمن نشان دهد و دل دشمن را خالی کند.