دبیرکل جامعه زینب (س) گفت: از آنجا که دشمنان سعی دارند ایران را یک حکومت استبدادی دینی به دنیا معرفی کنند، پخش مناظره‌هایی در جهت ایجاد روشنگری می‌تواند کشورمان را از چنین مواضع تهمت و افتراهایی مبرا کند. مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: البته ما هیچ وقت قبول نداریم اغتشاش‌گران، ضدانقلاب‌ها و کسانی که با بیگانگان همراه هستند، نظرات خود را در رسانه ملی مطرح کنند؛ اما لازم است تمامی افراد و جریان‌هایی که در داخل نظام و خانواده انقلاب اسلامی هستند، هر چند سلیقه‌های سیاسی متفاوتی داشته باشند، برای بیان نظرات و دیدگاه‌های خود میدانی بیابند.

بهروزی در ادامه این گفت‌وگو تشکیل کارگروهی برای برون‌رفت از شرایط فعلی را پیشنهاد و اظهار کرد: این کارگروه برای تصمیم‌گیری در جهت انجام ملاقات‌ها، مذاکرات و نزدیک‌کردن نظرات به همدیگر می‌تواند مثمر ثمر باشد.

وی با بیان این که افراد چنین کارگروهی را می‌توانند شخصیت‌هایی دلسوز و مورد اعتماد فضای سیاسی تشکیل دهند، گفت: ملاقات و مذاکره با شخصیت‌های صاحب‌نظر و کسانی که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دهم دل‌نگرانی‌ها و نارضایتی‌هایی داشته‌اند، می‌تواند در مسیر برون‌رفت از شرایط فعلی مفید باشد.