درخواست برای برگزاری راهپیمایی در اعتراض به هتک‌حرمت امام‌خمینی(ره)

مجمع روحانیون مبارز در بیانیه‌ای ضمن اعتراض به هتک حرمت امام خمینی(ره) درخواست صدور مجوز برای یک راهپیمایی با شکوه به منظور نشان دادن دلبستگی همگان به راه امام و تجلیل از یاد و نام او کرد. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس «پارلمان‌نیوز»، در متن‌ این بیانیه آمده است: حضرت امام خمینی(ره) مظهر ‌ایمان، عزت و عظمت ملت بزرگی است که به رهبری آن عزیز، مردمی‌ترین انقلاب عزت آفرین، ضد استکباری و ضد استبدادی را بر پا کرده است.

در ادامه ‌این بیانیه می‌افزاید: همواره بوده‌اند کوردلان منحرف و مغرض که تاب دیدن آفتاب درخشان وجود امام را نداشته و ندارند و صد البته ‌این عده بسیار‌اندک همیشه مطرود مردم بوده و خواهند بود. روشن است که هر‌گونه اسائه ادب و اهانت به امام، اهانت به ملت بزرگوار ‌ایران است. شایسته ‌این بود با هر انسان مغرض یا بیماری که به چنین اقدامی‌دست زده است، برخورد قاطع شود و از هر گونه سوء استفاده جناحی و باندی از ‌این امر پرهیز شود.

این بیانیه در پایان خاطرنشان می‌کند: مجمع روحانیون مبارز که افتخار بزرگش اقتدا به امام خمینی(ره) و دفاع از راه وآرمان‌های اوست و همواره بر اصلاح امور با تکیه بر معیارها و ارزش‌های مورد نظر امام که در قانون اساسی مصوب ملت نیز منعکس است تاکید داشته ودارد، درخواست یک راهپیمایی با شکوه برای نشان دادن دلبستگی همگان به راه امام و تجلیل از یاد و نام او را دارد و در ‌این باب اقدام رسمی‌و مکاتبه با مسوولان ذی ربط را به عمل می‌آورد و نتیجه را به استحضار ملت شریف خواهد رساند.