اگر چنین نشود، مردم به حول و قوه الهی با خشم اسلامی‌و انقلابی‌، تفاله‌ها و ایادی استکبار را بر سر جای خود می‌نشانند جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌به سران فتنه هشدار داد تا رابطه خود را با آشوبگران قطع کنند و به قوه‌قضائیه توصیه کرد که به خشم انقلابی مردم احترام بگذارند و با کسانی که به ارزش‌ها، آرمان‌ها و مقدسات ملت جسارت و اهانت می‌کنند، برخورد جدی کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور که روز دوشنبه در اجتماع تجمع‌کنندگان میدان فلسطین تهران به عنوان تجمع فداییان امام و انقلاب سخن می‌گفت، تاکید کرد: امام‌(ره) مسیر ما را مشخص کردند و ما هیچ چیز در این مسیر کم نداریم.

وی افزود: حضرت امام گفتند ملاک حال فعلی افراد است، بسیاری از کسانی که در زمان حیات امام زیر پرده نفاق نمی‌توانستند علیه خط امام حرکت کنند امروز در برابر تفکر،‌اندیشه و آرمان امام ایستاده‌اند. ذوالنور تصریح کرد: امام فرمودند که اگر مسوولان به وظیفه خود عمل نکردند، این وظیفه از مردم سلب نمی‌شود و من امروز از جانب مردم از دستگاه‌های قانونی می‌خواهم که به وظیفه انقلابی خود و در شان مردم و متناسب با رای قاطبه ملت با حوادث اخیر برخورد کنند. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر چنین نشود، مردم به حول و قوه الهی با خشم اسلامی‌و انقلابی‌، تفاله‌ها و ایادی استکبار را بر سر جای خود می‌نشانند.

ذوالنور با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی‌و این که مردم را به آرامش دعوت کردند، خاطرنشان کرد: وقتی رهبری مردم را دعوت به آرامش می‌کنند مردم این‌گونه در تجمعات و راهپیمایی‌های خود تبعیت می‌کنند وای به روزی که ایشان اشاره کنند.

وی به سران فتنه گوشزد کرد که شما در زیر پرده نفاق و ادعای نسبت با خط امام، ولایت فقیه را در زبان و بیان خود زیر سوال بردید، با روز قدس آن معامله را کردید و بستری را فراهم کردید که پسوند اسلامی ‌از جمهوری اسلامی‌ حذف شود.

ذوالنور به آنان توصیه کرد: رابطه خود را با آشوبگران و شعارهایی که آنان سرمی‌دهند، روشن کنند. وی تصریح کرد: آشوبگران و کسانی که چنین شعارهایی سر می‌دهند و اهانت می‌کنند در بستر نفاق شما جان گرفته‌اند، سگ‌های زنجیری که مهار شده بودند شما قلاده‌هایشان را باز کردید و به جان مردم‌انداختید. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فراز دیگری از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که انتخابات تمام شده است، گفت: مردم با هر احساس و به هر نامزدی که دلخواه آنان بود رای دادند، رای مردم محترم است و مدعیان تقلب از لحاظ قانونی نتوانستند استدلالی بر تقلب و تخلف ارائه کنند و امروز رییس‌جمهور قانونی و منتخب ملت و دولت خدمتگزار مسیر خود را طی می‌کند.

وی با بیان این که شعارهایی که آشوبگران در مراسم مختلف سرداده‌اند و می‌دهند ربطی به انتخابات ندارد، در عین حال تاکید کرد: دستگاه‌های قانونی حق ندارند با اهانت‌کنندگان و آشوبگران با مسامحه برخورد کنند. ذوالنور افزود: کسانی که به ارزش‌ها، آرمان‌ها و مقدسات ملت جسارت و اهانت می‌کنند در مرتبه دوم برخورد هستند. مقدمه برخورد با سران آشوب باید فراهم شود.