حمله به دفتر امام جمعه یزد توسط عده‌‌ای ناشناس

خبرگزاری مهرنوشت: عده‌ای ناشناس جمعه شب، دفتر حجت ‌الاسلام صدوقی، ‌نماینده ولی ‌فقیه و امام جمعه یزد را به آتش کشیدند. به گزارش خبرنگار مهر در یزد،‌ این اقدام توسط عده‌ای ناشناس و به دنبال وقایع اخیر صورت گرفته است. تحقیقات نیروی انتظامی‌برای شناسایی افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند ادامه دارد.

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد دیروز با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «امروز در برابر قدرت‌هایی هستیم که در خارج و داخل سعی در طرح‌‌ریزی علیه نهضت اسلامی‌‌و شکست جمهوری اسلامی‌‌دارند و این بار اصل ولایت‌ فقیه را مورد هدف قرار داده‌‌اند.»

مهر می‌افزاید: توهین به نماینده‌ ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اقدامی‌‌بود که از سوی چند تن از مخالفان رهبری انقلاب و نماینده ایشان اتفاق افتاد.

آغاز تحقیقات

در این حال استاندار یزد صبح دیروز طی سخنانی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، جسارت به بیت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا‌، محمدرضا فلاح‌زاده گفت: این عمل از سوی هر فرد یا افراد وابسته به هر جریان و جناحی که صورت پذیرفته باشد، محکوم است.

وی تصریح کرد: شهید محراب آیت‌الله صدوقی، محور انقلاب و یار صمیمی امام راحل‌(ره) و الگوی تمام عیار دینی، مذهبی و سیاسی مردم شریف استان، کشور و شیعیان جهان بوده است.

فلاح‌زاده با تاکید بر این نکته که توهین به بیت سومین شهید محراب‌(ره) کاری از اساس باطل و ابتر است، اظهار داشت: از همه مهم‌تر و تاسف بارتر اینکه این جسارت در حالی صورت گرفته که بیت مقدس سومین شهید محراب ، بیت نماینده ولی فقیه در استان نیز می‌باشد. وی افزود: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ، تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.