رییس مرکز آمار ایران اعلام کرد از امروز (پنج‌شنبه) خانواده‌هایی که تاکنون به هر دلیلی موفق نشده‌اند به سایت مرکز آمار مراجعه کنند زمان خواهند داشت تا با مراجعه به سایت این مرکز برای تایید اطلاعات اقتصادی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمدد در خصوص آخرین وضعیت مراجعه‌کنندگان به سایت مرکز آمار ایران، گفت: تاکنون حدود ۱۴ میلیون خانوار وضعیت خود را از طریق سیستم پیامک دریافت کرده‌اند و این سیستم همچنان آماده اطلاع‌رسانی به هموطنان است.

وی با اشاره به حجم بالای مراجعه‌کنندگان به سایت اینترنتی مرکز آمار، اظهار کرد: در حال حاضر، بیش از ۵/۶ میلیون نفر با مراجعه به سایت مرکز آمار اطلاعات خود را در این سایت ثبت و تایید کرده‌اند.

رییس مرکز آمار، تصریح کرد: از امروز پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ماه تا ۲۲ بهمن ماه خانواده‌هایی که تاکنون به هر دلیلی موفق نشده‌اند به سایت مراجعه کنند زمان خواهند داشت تا با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی www.amar.org.ir برای تایید اطلاعات اقتصادی، اقدام کنند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، وی با بیان اینکه در مجموع ۱۷ میلیون و ۴۹ هزار و ۵۸۴ خانوار فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده‌اند، اظهار کرد: از هموطنانی که با مراجعه به سایت اطلاعات اقتصادی خود را ثبت و تایید کرده‌اند، تقاضا داریم در زمان باقی مانده از ورود به سایت مذکور خودداری کنند تا افرادی که تاکنون موفق به ورود به سایت نشده‌اند بهتر و سریع‌تر بتوانند اطلاعات لازم را تکمیل کنند.