با انتخاب نمایندگان کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۸۹ کل کشور، ترکیب ۵۰ نفره این کمیسیون شکل گرفت. به گزارش خبرگزاری مهر، ۲۶ عضو انتخابی ۱۲ کمیسیون‌ تخصصی و کمیسیون اصل نودم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۸۹ کل کشور مشخص شدند.

اسد‌ا... عباسی‌‌‌ و سعد‌ا... نصیری قیداری از کمیسیون آموزش و تحقیقات؛ داریوش قنبری و مرادعلی منصوری رضی از کمیسیون اجتماعی؛ جمشید انصاری و جهانبخش محبی‌نیا از کمیسیون اقتصادی؛ حسن کامران و عوض حیدرپور شهرضایی ازکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی؛ سیدجاسم ساعدی و محمد سقایی از کمیسیون انرژی؛ امیدوار رضایی و امیرحسین قاضی‌زاده ازکمیسیون بهداشت و درمان؛ عبدالحسین ناصری و علی اصغر زارعی از کمیسیون شوراها و امور داخلی؛ علی اصغر یوسف‌نژاد و شهریار طاهرپوراز کمیسیون صنایع و معادن؛ محمدتقی بختیاری و سیدمحمدکاظم حجازی از کمیسیون عمران؛ سیدرمضان شجاعی کیاسری و ستار هدایت خواه از کمیسیون فرهنگی؛ غلامرضا اسد‌ا...ی و عبدالرضا مرادی از کمیسیون قضایی و حقوقی؛ کاظم فرهمند و یونس اسدی از کمیسیون کشاورزی و سیدمحمدحسن ابوترابی فرد و محمدابراهیم نکونام از کمیسیون اصل نودم قانون اساسی به عنوان نماینده کمیسیون‌ها در کمیسیون تلفیق هستند.

این ۲۶ نفر به علاوه ۲۴ عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات متشکل از رضا عبد‌ا...ی، علیرضا منادی سفیدان، جعفر قادری، محمدمهدی مفتح، هادی قوامی، جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی، غفار اسماعیلی، علی بروغنی، علی بنایی، محمدرضا تابش، احمد توکلی، موسی‌الرضا ثروتی، سیدحسین حسینی، سیدنجیب حسینی، حمید سعادت، محمدکریم شهرزاد، محمدقسیم عثمانی، محمدحسین فرهنگی، اصغر گرانمایه‌پور، بهمن مرادنیا، مقداد نجف‌نژاد، عباسعلی نورا، حسن ونایی و عزت‌‌ا... یوسفیان ملا؛ همگی در کمیسیون تلفیق عضویت دارند و ترکیب ۵۰ نفره این کمیسیون را تشکیل می‌دهند. رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، رییس کمیسیون تلفیق خواهد بود؛ ولی سایر اعضای هیات‌رییسه این کمیسیون در اولین نشست انتخاب خواهند شد.